OPI Ghostess With the Mostess

OPI Ghostess With the Mostess

OPI Ghostess With the Mostess

Přemýšlím, jestli náhodou halloweenský kolekce nejsou moje nejoblíbenější kolekce ze všech kolekcí na celym světě. A nejlepší halloweenský kolekce dělá poslední dobou bez debat OPI. eh, teda nejlepší je dycky určitá část tý kolekce. Ten jeden glow in the dark lak! Zatim jsou to

  • 2007  Boo Berry
  • 2008  Ghostess With the Mostess
  • 2009  Glow-ink In the Dark

Teda myslim. Že před tim nic nebylo. Boo Berry je trochu fail, protože je průhlednej, a navíc tyrkysová mi nepřijde jako uplně halloweenská barva (vážně, udělejte fosforeskující oranžovou! Koupim celej kamion), zato z Glow-ink mám docela roupy. Jenže unosí průměrné děvče dva fosforeskující laky? I přesto, že je nenosí jen o halloweenu?

Ale zpátky ke Ghostess With the Mostess. Je to křídově bílej krycí nátěr, kterej schne celkem matně, což si teprva musim srovnat proč. Ta bílá je takovej teoretickej ideál v jasnym světle, když jste někde kde je jen trochu zataženo, už přichází ten efekt a dává laku takovej vesmírnej nádech do zelena nebo žluta. Nebo zelenožluta. Kryptoniiiiit! Lakuje se s nim HROZNĚ. Ne vážně, kdyby nebyl výsledek tak rozkošnej, tak sem ho dávno vyhodila z okna. Při lakování houstne jako ty nejhorší glittry a to i přes to, že už jsem ho nakrmila docela velkym množstvím thinneru.

Teď nevim jestli mám zkoušet popsat ten glow in the dark efekt, nebo se na to vysrat a dát tu jednu nepovedenou fotku co jsem pořídila. Hm…asi fotku, co?

OPI Ghostess With the Mostess - tma

OPI Ghostess With the Mostess - tma

V tý místnosti nebyla uplná tma, protože v uplný tmě můj foťák neumí zaměřit. Takže si musíte domyslet, že v uplný tmě je ten kontrast eště daleko daleko větší. Eh, prostě to funguje. Takže jestli jste zvyklý spát s rukama poblíž obličeje (jako já) a jste citlivý na zdroje světla když usínáte (jako já), tak opatrně no. I když  jako pedikúra je to taky boží. Chodíte v noci bosky po tmě čůrat?

OPI Ghostess With the Mostess:

Zanechat Odpověď

