OPI Oh…To Be 25 Again

OPI Oh...To Be 25 Again

uuugh… to nesnášim tyhle věty začínající na „ach, to… (to a to)“! Tyjo když to neumíte říct v jednoduchý větě tak to neřikejte vůbec. To je takový dělání se zajímavym podle mě. Takový rádoby… poetický? Řezala bych rákoskou.

Tuhle barvu jsem chtěla po tom hroznym zklamání z Lincoln Park After Dark, kterej byl prostě černej. Neměl bejt černej! Měl bejt takovejhle. Takže v tomhle ohledu mám až teď konečně pokoj. Jinak lak samotnej, no. Všechno důležitý vidíte. Teda vlastně ne! Teda vlastně jo, ale v tý lahvičce jde eště vidět taková studeně fialová měňkavost, ale na nehtech z ní neni NIC, uplná krémovka. No a dvě hlaďoučký vrstvy a máte to co vidíte. Lakovalo se dobře, to jen já moc neměla den. To čumíte jaký umim Mariánský příkopy podél kůžičky co? Příště to zkusim líp, slibuju.

No nic, měla jsem si vzít Mrs. O’Leary’s BBQ a měla bych klid a i bych měla asi něco podobnýho Vampire State Building. No… i když ani to by mi asi nepomohlo od toho jak moc VSB pořád chci.

OPI Oh…To Be 25 Again:

Zanechat Odpověď

