Misa Our Song

Misa Our Song

Neee:( Tohle nejde. Moc teplý. Fujky.

Our Song je růžová jelly krémovka, trochu broskvová, podle mě musí bejt identická s Lippmannovic P.Y.T. Brala jsem ho abych přes něj nosila Misa Confection Section a vypadala jako cupcake, ale ani k tomu se nedostanu jak se mi nelíbí tenhle. Ale aspoň se s nim dobře lakovalo, tohle jsou tři vrstvy a cajk. Já se pořád chystám a zároveň trochu bojim tadytěch jelly, prej se blbě lakujou, ale ten nápad se mi líbí, takže to beztak jednou zkusim. Teda vlastně jsem to právě zkusila, chichi. A bylo to dobrý náhodou. No tak aspoň něco.

Misa Our Song:

Zanechat Odpověď

