OPI Cajun Shrimp

OPI Cajun Shrimp

Nejdřív zeměpisná vsuvka. Nebo spíš zeměpisná mezera:) Každej kdo četl Modrý silnice (ale nezjišťoval eště nic jinýho) ví, že Cajunové jsou Američani francouzskýho původu, který žijou v USA na jihu u Mexickýho zálivu, jedí zvláštní bretaňsnký jídla a všechno zasvěcujou Evangelině. Pak ovšem nechápu, proč je tenhle lak v mexický kolekci. Možná jsou nějaký Cajunové i tam? Nebo má Suzi pocit že jih USA už je vlastně takový trochu Mexiko? Možná bych to pochopila kdybych tady místo toho slohu hodila něco do googlu. Nojo, hned jak to dopíšu.

Cajun Shrimp jsem koupila když jsem měla potřebu pozitivní, veselý červený. Ona to teda asi uplně červená technicky vzato neni, asi je to spíš korálová, ale tak já nejsem takovej hnidopich. Jo pak je tu eště nekonečná debata o Cajun Shrimp a My Chihuahua Bites, že jeden je víc do růžova a jeden do oranžova a pak zas že jsou stejný (eště s Most Honorable Red, Lunch At the Delhi a kdovíčim eště), no tak k tomu nevim co říct. Ani mě to nějak moc nebaví. Prostě jsou podobný a na nějaký hlubší soudy by je člověk musel vidět pohromadě. Ani nevim jestli je Cajun Shrimp teda do oranžova nebo do růžova. Mně přijde že do obou..

Teď jsem hledala (hihi, ne Cajuny!) jestli se někde Cajun Shrimp uvádí jako jelly (neuvádí! nebo spíš nenašla!), protože to si myslim že je, ale tak zase se nechci hádat s oficiálníma názorama. Možná je to tim že mám fakt hrozně dlouhý nehty teď (nesmějte se) a taky že jsem dala jen dvě vrstvy. Ale vážně, je takovej želatinovej trochu.

OPI Cajun Shrimp:

Zanechat Odpověď

