OPI Funny Bunny

OPI Funny Bunny

Ehm. Už jste někdy nosili na nehtech sádlo? Protože já teď tejden. To je všechno na co jsem dokázala myslet dycky když jsem se koukla na ruce. Sádlo, fuuuj. Měla jsem ho teď poprvé, takže nevim jestli to bylo jen teď nebo jestli už do smrti budu při Funny Bunny myslet na sádlo (no to doufám že ne), budu to muset vyzkoušet víckrát eště. Ale jinak je asi Funny Bunny vofkofňoufkej. Ten název lidi!! A ta kolekce! Co by to bylo za zahradní oslavu bez bílýho králíčka?

Ta barva. Je bílá. Někde jsem četla že je to trochu růžový, no tak to neni. Je to čistá bílá. A je to sheer, což vyplývá už z  tý zahradní kolekce. Tohle jsou teda tři vrstvy a sheer už skoro neni, spíš jelly, ale rozhodně neni krycí. Podle toho dělá i odpovídající pruhy, teda nic hroznýho, ale trochu člověk musí dávat  pozor a ridge-fillerem taky nic nezkazí.

OPI Funny Bunny:

Zanechat Odpověď

