OPI Hey! Get In Lime!

OPI Hey! Get In Lime!

aaa, Velikonoce:) Tenhle lak jsou pro mě prostě Velikonoce. Kdyby jednou přišly Velikonoce a já neměla na nehtech tenhle lak, zavolejte záchranku.Všechno co potřebujete vědět vidíte myslim na obrázku. Je to pastelová studená zelená, krémová, tři vrstvy jak by se u pastelovek očekávalo. Lakuje se s nim moc dobře, hned bych s nim lakovala znova: )

Jo taky jsem někde narazila na to, že existujou dvě verze – zelenější a modřejší. A obě se mi líbily. A takhle přes monitor na tý mojí lahvičce nepoznám jakou já mám, ale tady u toho mi to vyjímečně nerve žíly.

OPI Hey! Get In Lime!:

Zanechat Odpověď

