SpaRitual Adore

SpaRitual Adore

Poplach! Další značka! SpaRitual je ale náhodou moc sympatická značka, ty klidně prozkoumám víc. I když je to stejná společnost jako Orly, což je zase mně nesympatická značka. Ale SpaRitual na to jde jinak, je to taková přírodnější a veganská značka – to veganství v lacích je zajímavý. Většina značek používá při výrobě perleťovejch laků opravdovou perleť z takový tý mořský havěti. No, a SpaRitual ne, ty maj tu perleť syntetickou, žádnýmu zvízátku nebylo ublíženo. Což taky znamená že jejich třpyt je takovej typickej. Já myslim že hezčí. A kdybych uměla líp fotit tak byste z toho taky možná něco měli, chichi. Jo a pak je tu ten název, kterej je skoro jako spiritual, což je hezký.

Adore je z letošní (krásný!!) Cherish kolekce, ze kterýho mám eště Delight, ale o tom potom. Adore jsem vzala protože mi nejdřív přišel jako Chanel Django na steroidech – někde tu mám to srovnání. Který ale ukazuje, že mi jdou oči uplně šejdrem. I když to srovnání je asi divný. Protože tak růžovej jak tam vyšel Adore určitě neni. Tohle tady je věrnější fotka. Víte jak jsem hledala dokonalou broskvičkovou barvu? Tak tohle je ona. Je to uplná definice broskvičky. Jo a tohle jsem lakovala včera dvakrát. Nejdřív dvě vrstvy, pár hodin jsem na to zírala – bylo tam dost holejch míst a uplně jsem viděla jak bych z toho byla tejden nešťastná a jak bych na to furt myslela, tak jsem to eště znova sundala, nalakovala tři vrstvy, dokonalost, dobrou noc.

SpaRitual Adore:

Zanechat Odpověď

