Chanel Kaleidoscope

Znáte takový to když se fakt snažíte jíst hezky, nic nezdravýho, dlouho, pečlivě, pak se rozhodnete že si jednou za měsíc dáte něco fakt výbornýho prasáckýho a….ono je to hnusný? No tak to je Kaleidoscope. Chtěla jsem si ho dát na oslavu úspěšně zvládnutýho zkouškovýho, protože to si zaslouží lak jak pro rockstar, a on mě takhle zklamal:(

Má bejt někde mezi zlatou, stříbrnou a olivovou barvou, což asi je, ale ke mně se to nějak nehodí. Když on tak placatě leží:( A je metalickej, což asi pro mě neni nejlepší kategorie.

Nicméně plusové body dostává Kaleidoscope za to, že se mi zdá že je celkem často vidět v časopisech na nehtech  různejch ehm…hvězd.

Chanel Kaleidoscope:

Zanechat Odpověď

