Essie Vanity Fairest

Víte co je opět mezi námi? Zkouškové období!

Takže stručně a rychle. Vanity Fairest je můj zkouškovej kamarád. Řekli byste že to neni krémovka? No, neni. Je to totiž hrozně mazanej, chytrej lak (proto si ho taky beru na zkoušky, bude mi radit, chichi). Má malilinký třpytečky, který normálně nejdou vidět, ale který podle mě hrozně pomáhaj tomu lakování. Tohle jsou tři vrstvy a po pruzích ani stopy! Jo a na ofi Essie stránkách je popsanej nějak jako trošička pudříčku rozsypanýho na nočním stolku. No jde tomu odolat?

Takže já se jdu zpátky zmentalizovat na výzkumné metody a vy mi držte palce.

Essie Vanity Fairest:

Zanechat Odpověď

