OPI She’s Golden & Orly Sugar

OPI She's Golden & Orly Sugar

Co *timhle* chtěl básník říct, nechápu. To musel bejt nějakej debil. Tahle fotka neřiká o ničem nic. She’s Golden je ve skutečnosti bělejší (ale zas ne o moc) a Sugar je ve skutečnosti…no vlastně nevim. Podle mně jsem ho dala na blbej podklad, protože ten lak už sám o sobě trochu do zlata jde, měla jsem ho dát na nějakou krémovou no.

A s She’s Golden se výborně lakuje! Jen je to taková lehce staromódní barva. Což neřikám že je špatně. Jen to prostě rovnou řikám:)

A Sugar bych asi měla vysvětlit. Je to takovej ten svrchní třpytkovej topcoat, zlatej. Ale hodně jemnej. A já fakt na tyhle cajky nahoru nejsem. Usekněte mi ruku až zas budu o nějakym uvažovat.

I když teď jak na to koukám tak jsem skoro vytvořila RBL Moxie, která je se myslim už (jako jedinej RBL?) nedělá. No skoro. Z velký dálky.

OPI She’s Golden:
Orly Sugar:

Zanechat Odpověď

