OPI Up Front & Personal

OPI Up Front & Personal

Tohle je asi můj lak s největším úbytkem, což nám o něčem něco řiká. No teda řiká nám to asi hlavně to, že dycky když ho nosim tak dělám 746583 vrstev, protože neni moc krycí. Ale i tak ho náhodou nosim dost.

Na fotce vypadá o dost tmavší než ve skutečnosti je. Na fotce je moc hnědej nebo zlatej nebo já nevim co to je, ale ve skutečnosti je o dost světlejší, takovej šampaňskej. Tohle jsou tři vrstvy, což mi jako stačí, i když očividně to nehty uplně neschovalo. Ale tak na to se neumírá.. To skupenství je to slavný skupenství který dělá myslim jen OPI – takový ty krystalky. Pokud jste příznivci (já! já!) tak stejný by byly Princesses Rule! (růžová verze), Stars In My Eyes (stříbrná), Hollywood Blonde (nude) a možná eště něco, možná něco z těch Retro Fun In the Sun? No to tipuju.

A je to lak kterej se se mnou byl loni kouknout na promoci, takže sentimentální faktor: vysokej.

OPI Up Front & Personal:

One response to “OPI Up Front & Personal

  1. Zrovna dneska jsem si ho objednala, tak jsem na něj dost zvědavá :-) Na tvých nehtíkách vypadá krásně :-)

Zanechat Odpověď

