Orly Green Apple

Orly Green Apple

(citovala jsem tu už tohle?) „You can paint your nails lime green, rent yourself a limousine, kidnap the professor’s niece, and tell’em that she’s dead…“ – Conor Oberst: White Shoes

To je totiž důvod proč tenhle lak mám. To je totiž cesta jak mi prodat cokoliv. Měla jsem hotovou ale neodeslanou objednávku na H2T, a pak když prosáklo tohle album, tak jsem jim psala ať mi do toho přidaj eště dvě lime green barvy – tuhle a China Glaze Entourage. I přestože mám Hey! Get In Lime!.. Nicméně, tohle neni podle mejch definic uplná lime green. Je to víc prostě střední zelená, ani tmavá ani světlá. A já se zelenejma mám problém pokud nejsou uplně tmavý nebo uplně světlý. A tenhle lak měl bejt světlej. A místo toho je střední (ježiš jak se jinak řekne střední? já píšu jak idiot).

Nic to ale nemění na tom, že pokud nemám uplný zatmění, tak je to myslim první lak Orly, kterej se kdy dotknul povrchu mejch nehtů. Mně totiž ta značka neni moc sympatická:-/ Ale vážně nevim proč, musí to bejt nějaká divná asociace nebo nevim, protože se mi lakovalo moc dobře, žádná výtka k ničemu. Tady jsou dvě vrstvy a je to hlaďoučký a sytý. Naštěstí se zrovna nepřetrhnou s dobrejma barvama (kromě Goth asi!), takže myslim že Orly můžu klidně dál přehlížet. Z důvodů jakejchkoliv.

Ale stejně, popculture reference about painting nails!!

„…or party in a hotel room…“

Orly Green Apple:

Zanechat Odpověď

