Sally Hansen Forsythia

Běda jak řeknete že neni krásnej! Já jsem z něj totiž uplně na větvi. Ale tušim co by většina lidí řekla. Nebojte, to o husím hovnu už jsem slyšela. Stručně a jasně, vim, že neni líbivej, ale mně se přesto hrozně líbí. Kdybych si měla nechat jen jeden žlutej (a o tom dost uvažuju aby bylo jasno), ani vteřinu bych neváhala a nechala si Forsythiu.

Forsythia je z letošní (2009) jarní kolekce, kterou Sally Hansen udělali pro přehlídku návrhářky  Tracy Reese, o tom jsem tu už psala. Tohle je můj druhej úlovek z týhle jarní kolekce a dost uvažuju že poslední, zbytek se mi  asi nechce lovit.  Honeydew je ten typ co se mi sice líbí, ale pak bych po něm nikdy nesáhla, Beet Stain má asi sto dvojníků tak radši vezmu OPI Miami Beet s pro-wide štětečkem, Night Hydrangea je prostě fialová, co tam máme dál, no ee, možná Azalku bych zkusila, ale neurve mi srdce když ne. Takže jsem s touhle kolekcí hotová a slavnostně prohlašuju, že Zlatej Déšť vítězí na plný čáře.

Ta barva mě něčim tak nějak uklidňuje. Takový trochu retro, jako igelitový ubrusy jaký jsme měli na stole když  jsem byla malá, byly hnusný ale teď mi to připomíná dětství. A taky je hořčicová, což je moje oblíbená barva na doplňky, kabelky, šály a tak. A taky je trochu medová, a to musí uklidňovat každýho. Neni to uplná krémovka, ale taky se netřpytí jako normální třpytivka, myslim že je tam jen tolik třpytek aby se s nim lakovalo jako s máslíčkem. Vážně, jestli si myslíte, že žlutý musej pruhovat, tak zkuste Forsythiu.

A pokud by vám šel blbě shánět, tak celkem příbuznej bude myslim Misa Hot Couture.

Sally Hansen Forsythia:

Zanechat Odpověď

