SpaRitual Epicurean

:-/ Tak vám nějak nevim děcka…

Tohle byl můj lak na Prague Food Festival,  protože jako Epicurean, rozumíme si že. Potud dobrý. Jo barva myslim eště taky dobrá, přesně to co jsem čekala a přesně to co vidíte. Jenom je to takové jakési řiďoučké. Poprvé v životě jsem mohla lakovat jak dycky píšou „thin coats“. Tak to je přesně ono, thick coat s tim asi neuděláte. No a tohle jsou teda two thin coats, protože tu byl někdo buď línej nebo si toho nevšim před topcoatem. Že to je docela děravý a rozhodně jsem měla dát třetí. Řikám si že zůstanu u Rodeo Divy od ChG, která sice nevim jestli má uplně stejnou (Branding Iron?), ale já to zas tak moc doslova nepotřebuju, takže cokoliv přibližnýho mi postačí, plus se už nemůžu dočkat hustejch ChGs…

SpaRitual Epicurean:

Zanechat Odpověď

