Chanel Barcelona Red

Chanel Barcelona Red

Chanel Barcelona Red

Tady k tomu musim dát souvislosti. Všechno začalo když OPI poprvé ukázali takový ty první obrázky tý España kolekce, na kterejch eště všechno vypadalo moc dobře. Nebo eště líp, všechno začalo když jsem před lety byla v Barceloně. Barcelona je totiž boží, podle mě by klidně mohlo bejt nejlepším městem na světě. Je velký, je u moře, a neni to hlavní město, což mu dává takovou atmosféru… Vážně doporučuju. Od tý doby bych koupila i použitej kapesník, kdyby se jmenoval Barcelona. Nee to ne. No i když… :D

No a pak, zadruhé, tedy ta španělská kolekce od OPI, na kterou jsem se těšila, vypadá nakonec dost blbě. Ty tmavý barvy jsou prostě černý a ty netmavý jsou prostě nudný. Jeden má i tu Barcelonu v názvu, ale je to taková ta co splývá s tělem, tu bych nikdy nenosila. I když barefoot in Barcelona bych chodila hned.

Někde vzadu v hlavě jsem ale pořád měla uloženo, že Chanel míval lak jménem Barcelona Red. Jak ale víme, Chanel si laky (ani jiný věci asi) nenechává na dlouho, po jedný sezóně je vyháže a nahradí jinejma. Pořád nemůžu vypátrat, v jakym roce ho Chanel vydal, ale trochu si možná myslim,  že to bylo v tom roce kdy jsem v tý Barceloně byla.

Po tom zklamání s OPI España jsem se teda rozhodla někde prostě sehnat tenhle, ať to stojí co to stojí (to byla nakonec důležitá část toho odhodlání, hehe). Jedinou dostupnou lahvičku jsem objevila na britskym eBay a nebyla buy it now. Byla k dražbě. Lidi já dražila! Já nikdy nedražim. Nemám to ráda. Takže tady aspoň vidíte jak moc jsem ho chtěla.

No a lituju toho? Rozhodně ne. Barcelona Red je krásná dramatická rudá, tmavší než základní červená, a má zlatej třpyt, díky kterýmu je jiná když na ní svítí a nesvítí světlo. V místnosti je tmavší a vypadá v podstatě krémově, na sluníčku je díky tomu zlatu světlejší a třpytí se.

Já nejsem ten typ co má ve skříni deset červenejch laků, já měla doteď vlastně jen jeden a hodlala jsem si s nim vystačit, ale tenhle novej přírůstek do mýho konceptu stejně zapadá, protože to neni další červená, tohle je Barcelona a to jak si jí pamatuju.

Vim že Chanel má docela blbou pověst co se týče výdrže, ale nemůžu potvrdit. Teda já nikdy neměla problém s žádnou značkou ani s žádnym podkladovym co se výdrže týče, takže ani srovnat nemůžu, navíc teď používám podkladovej, o kterym se řiká že je podobnej tomu Chanel podkladovýmu (SpaRitual Lacquer Lock). Takže vážně lidi, nejdřív Chanel zkuste, než ho zatratíte.

Chanel Barcelona Red:

One response to “Chanel Barcelona Red

  1. valerie

    Barcelona je nádherná. La Rambla, Gaudí apod. S Nestlé se dá vyhrát dovolená do Barcelony! mrknete na zmrzliny-nestle.cz

Zanechat Odpověď

