China Glaze For Audrey

China Glaze For Audrey

o hai Audrey! : )

For Audrey je taková klasika, že nevim co víc psát než že si myslim že by jí měl mít každej. Vážně, neumim si představit, že by někomu neslušela. Je to taková pozitivní šťastná barva. Ani modrá ani zelená pro ty  co se těchhle barev bojej, tohle je myslim daleko přátelštější alternativa. Měla by to bejt barva panelů a taštiček a buhví čeho od Tiffanyho, což neposoudim, neboť nic nevlastnim (blbý no). Nicméně body navíc za příběh v pozadí! : )

Navíc neni ani z žádný kolekce, ONA je prostě celá kolekce, protože je to prostě tiffanyho modrá, která se nebude mačkat  v jedný kolekci s nějakejma dalšíma marnejma lakama.

Na obrázku jsou dvě vrstvy, což je můj standard s timhle lakem. Vážně neni potřeba víc, i když první vrstva vypadá jak psí žrádlo, nebojte. Druhá všechno spraví. Ta barva na mě dycky působí hrozně retro. A taky ladí s obalem jedný knížky kterou jsem četla když jsem ho jednou měla, i když na tom obalu neni nic modrýho. Ale je taky takovej retro jako starý sépiový fotografie starejch šťastnejch chvil. Která je na tý knížce. No stručně a jasně hele:

Chápete co myslim?

No a kdybyste mi někdo chtěl poslat něco od Tiffanyho abych posoudila barevnou shodu, tak adresu poskytnu na vyžádání, hehehe!

China Glaze For Audrey:

2 responses to “China Glaze For Audrey

  1. Ahoj,můžu se prosím zeptat,z jaké stránky objednáváš laky China glaze a Essie? Děkuji moc za odpověď,máš božíí stránky a nejhezčí lak je For Audrey,chci ho!

  2. ahoj, já je většinou beru z ebay, kdybys brala víc kusů tak se vyplatí třeba transdesign.com nebo head2toebeauty.com . i když třeba zrovna essie jsou teď i v tadytěch levnejch obchodech drahý jak včetně poštovnýho na ebay, takže ty bych brala na ebay dycky.

    a děkuju za milý slova, jsem ráda když se tu někomu líbí.

Zanechat Odpověď

