Maybelline Blue Water

Maybelline Blue Water

Tohle je teda epic fail, ale pořád nelituju že jsem do toho šla, protože by mi to jinak pořád leželo v hlavě. Maybelline těchhle vodiček vydalo celkem myslim šest, bylo to dávno předávno a samozřejmě to nebylo v ČR. Kromě modrý maj eště červenou (mám, zbytek ne), oranžovou, žlutou, fialovou a myslim zelenou. Vzala jsem modrou protože jako voda, tak samozřejmě modrá, a červenou, tedy Berry Water, protože mi připadala nejvíc user-friendly.

K aplikaci bych řekla asi jen že nic moc, tohle jsou tři vrstvy a je to lehce pruhatý, což bych teda nečekala. Co bylo při lakování  daleko zajímavější byl ten smrad. To jsem fakt nezažila. Já jsem v tadytom docela dost odolná, ale tohle nešlo, fakt jsem myslela že si po dolakování budu muset lehnout, větrala jsem jak smyslů zbavená, fakt jsem myslela že jsem se otrávila. Inu, je to lak starej jak Metuzalém. Co bych chtěla.

Jako ten nápad se mi pořád líbí, hrozně. Je to jak želé, krásný lesklý šťávičkový. A líbilo by se mi to určitě i na mně, kdybych neměla tak hnusně zažloutlý nehty. Takhle to ale vypadá jak mořská voda a pod ní mořský dno plný plesnivejch odpadků. Takže nevim jestli se laků zbavit, nebo si je nechat, doufat že jednoho krásného dne budu mít nežlutý nehty a pak to zkusit znova.

On a related note, tohle vlastně neni uplnej epic fail. Eště epičtější jsou podobbný laky od Stily, mám myslim Raspberry Pop a to nedělá na nehtu VŮBEC NIC. Zkoušela jsem asi šest vrstev a pořád to byl prostě průhlednej lesklej lak. Pak eště podobnou kolekci měla Essie, pamatuju si z toho jen Nightcap, ale bylo jich myslim taky šest, a dneska jsou k nesehnání. Nicméně Pink Glove Service, taky od Essie, k sehnání je a měl by dělal podobnou službu, jen v růžový.

Maybelline Blue Water:

Zanechat Odpověď

