OPI Bubble Bath

OPI Bubble Bath

Původní verze slavýho Bubble Bath, která nám zároveň přináší lekci. ehm ehm. OPI (ale nejen OPI, další obětí která se mi teď vybavuje je Essie Ballet Slippers) má takovej zlozvyk, že občas změní barvu už existujícího laku (ahoj MPJ!). A já myslim, že obecně se to omlouvá tim, že přecházeli z chemikálií na B3F a prostě přitom se to cestou tak nějak stalo. Moje lahvička Bubble Bath musí bejt někdy z týhle doby, protože myslim že jich neni moc. Stará verze, zelená nálepka, pro-wide štěteček. Takže tahle původní bílo-béžová verze přežila přechod na B3F, růžová verze přišla až později, i když asi ne o moc později.

OT: zajímalo by mě, jestli prostě automaticky dávaj pro-wide do těch co přemíchaj na B3F. Jako jestli pro-wide = B3F…

Podle obrázků jsem ráda, že jsem chytla zrovna tuhle verzi, protože já a růžový sheers, známe to… Byl to tenkrát můj myslim první lak z těchhle světlejch barev a tenkrát se mi líbil. Myslela jsem, že tyhle barvy prostě musej pruhovat, dávat tři vrstvy, opravovat… No a dneska vim že nemusej, takže Bubble Bath u mě docela klesl a protestuju proti tomu, aby byl tak oslavovanej a první odpovědí když se člověk shání po laku do kanceláře. Vážně. Existujou lepší (ahoj Vanity Fairest!).

Lakovala jsem přes ridge-filler a beztak vidíte ty pruhy. No jak už jsem řikala. Tři vrstvy a pořád to neni uplně hlaďoučký.

OPI Bubble Bath:

Zanechat Odpověď

