OPI Do You Lilac It?

OPI Do You Lilac It?

Vaše pravidelná dávka sentimentu: Do You Lilac It? byl můj druhej OPI v životě. Mám s nim tedy nejeden zážitek, nejvíc asi loňskej výlet do Berlina. Chtěla jsem něco barevnýho, ale něco na čem by nebylo vidět případný oloupání, takže něco takovýho středně barevnýho vypadalo jako dobrej nápad. Ale na Berlin to bylo moc blee. V Berlině jsem chtěla bejt za fashionistu, což jsem s timhle asi…asi určitě nebyla. Takže letos půjdu určitě do nějaký tmavý, konec diskuse!

Víte jak moc jsem chtěla mít Do You Lilac It? ráda? Moc. Ale nějak to nešlo. Já teda obecně moc nemám fialový laky ráda, ale tohle vypadalo tak pastelkově a jarně, to by mohlo fungovat! Ale nefunguje: ( Je to nějaké takové nudné. Na obrázku, kterej je teda mimochodem epic fail, jsou dvě vrstvy, a rozhodně jsem neměla bejt líná a máznout tam i třetí. Jenže dřív jsem dycky nosila dvě, ale Diamont rozhodně nebyl na dvě připravenej a navíc mi některý místečka rozryl. No o Diamontu příště.

OPI Do You Lilac It?:

Zanechat Odpověď

