OPI Florentine Fuchsia

OPI Florentine Fuchsia

Tohle je taková nuda až se mi sem nechce nic psát abych tu nudnou barvu potrestala. Florentine Fuchsia je lak ve vlastnictví mojí Mamky a já vůbec nevim proč jsem se s nim lakovala… Jo vlastně abych si ho mohla vyfotit tady do toho nesmyslu. Na základě tadytoho laku u nás *několikrát* proběhla tahle konverzace. já – já ani nechápu proč to má v názvu fuchsii, dyk takhle vůbec fuchsiová barva nevypadá. mamka – ale fuchsií je strašná  spousta druhů! já – ale fuchsiová barva je jedna určitá barva a určitě nevypadá takhle! haha, bylo to jak spirála. pořád dokola tenhle rozhovor.

No takže Florentine Fuchsia je růžovo-červená krémovka, z letošní (2009) Colorcopie, nevim jak odpovídá originálu, vim že některý ty colorcopiový verze jsou dost jiný oproti původním, ale snad mě ani nezajímá jak si stojí tahle.

Ha, to bylo docela rychlý!

Jo a ta oťukaná špička, za tu nemůže Seche Vite, to jsem zkoušela Nubar Diamont. Výborně, opustim SV kvůli srážení a hned na další fotce mám tak holou špičku jakou jsem neměla ani se SV. Ale to ne že by se Diamont srážel, to vůbec. Jen je prostě…divnej. Placatej. Hmm…tohle někdy rozvedu, jo? Teď ale ne, píšu přeci ten krátkej příspěvek.

OPI Florentine Fuchsia:

Zanechat Odpověď

