OPI Gotta Get Pink!

OPI Gotta Get Pink!

Zaprvé bych chtěla říct, že ty vykřičníky poslední dobou nejsou moje invence, takhle se ty odstíny fakt jmenujou.

Zadruhé bych chtěla říct, že jsem přesvědčená, že nejlepší růžový který OPI poslední dobou vydává, jsou ty Ulta exclusive. Ulta je drogerkovej řetězec v USA, takže my v jinejch částech světa nemáme šanci, děkuji pěkně. Nějakym řízením osudu se mi ale jeden z nich dostal do rukou.

Na první pohled vám Gotta Get Pink! asi přijde jako Mod About You a vážně jsem plánovala je vyfotit nalakovaný vedle sebe, ale měla jsem při odlakovávání nějakej mozkovej výpadek, no tak někdy vbrzku. Ve skutečnosti si ale tak podobný nejsou, já si například hodlám nechat oba dva: ) Což neni tak složitá logická operace, když uvážíme že oba jsou růžový a oba jsou krémový. Gotta  Get Pink! je ale daleko nenápadnější, šedivější. Což neni náhoda, když to má opravdu být šedo-růžová (výbornej nápad!). V některejch místnostech vypadá skoro trochu lila. Mod About You je oproti tomu opravdu zářivej a růžovej. U barev ale rozdíly končej, protože oba se lakujou stejně výborně, tři vrstvy hladký jak dětská prdýlka, díky pro-wide štětečkům (ten v Gotta Get Pink! je jeden z největších jakej jsem kdy viděla) se lak dobře kontroluje.

Gotta Get Pink! byl myslim Ulta exclusive pro letošní (2009) Valentýn.

OPI Gotta Get Pink!:

Zanechat Odpověď

