OPI Have a Tempura Tan-trum

OPI Have a Tempura Tan-trum

Já pořád nevim, jestli mi tahle barva jde. Jako byl pokrok, z těch třech krycích japonskejch jsem vynechala ty dvě růžový a vzala tu mejkapovou! Ale vážně, sluší mi? :/

Have a Tempura Ta-trum jsem měla ve svý nedávný objednávce z H2T, takže mě překvapilo, že přišel s černou nálepkou a starym štětečkem. Já myslela že tam se jim to zboží musí hrozně točit. Nebo že by nechemická verze neexistovala? Dyk zas tak stará ta kolekce neni, a jestli jdou pozpátku…. no nevim.

Ale ty chemikálie asi můžou za to, jak výborně se s nim lakovalo. Vážně. Jak máslíčko. Tři vrstvy to samozřejmě chtělo, ale to je jasný na první pohled. Akorát co se barvy týče, tak tý růžový jsem se zdá se uplně nevyhla. Trochu růžový tam je. Nebo možná broskvový. No prostě kdyby tohle byl mejkap, tak by to bylo dost růžovej mejkap.

OPI Have a Tempura Tan-trum:

Zanechat Odpověď

