OPI Hearts & Tarts

OPI Hearts & Tarts

Hearts & Tarts má pohnutej osud. Takový trochu nechtěný dítě. Který se vypracovalo na dítě pomalu nejoblíbenější. Vybírala jsem ho…před sto lety. Dávno před tim, než jsem věděla o nějaký nailgal nebo blozích nebo tak. Já už vlastně ani nevim podle čeho, sakra já ani nevim kde jsem ho kupovala! hmm…to je temno. Jo a kupovala jsem ho pro Mamku. Myslim k svátku. Víte jak tu dycky pomlouvám Mamky sbírku? Tak tenhle jí hrozně závidim. Samozřejmě si ho smim půjčovat, ale tak moc ho zbožňuju že trochu uvažuju že si koupim svojí lahvičku. Víte co on totiž je? On je opravdu sheer. To co vidíte vejš jsou tři vrstvy, ta mléčná barva jde vidět, dost to stáhlo tu žlutou z mejch nádhernejch nehtů, ale jinak je to průhledný. S čimž taky souvisí to, že pruhy s nim prostě neuděláte. To jak nemám ráda věci mezi (hahaha) sahá až tak daleko že nemám ráda sheers, který zas tak sheer nejsou. Co to totiž jako je?! Kde to jsme?! Když chci něco lehkýho, to je jako s jídlem, když chci něco lehkýho, tak ať je to fakt takový. No a teď pořád tak koukám na další OPI který by byli podobně krycí, ale těžko soudit kamarádi. Možná Embrace nebo Sensuous, ale je mi tak blbě z těch mejch přešlapů poslední dobou, že z toho asi nic nebude. Ne teď. Anyway…

Jak se česky řekne iridescence? Měňavost? Měňkavost? Křídla vážky? No tak to prostě. Ve fialkový. To Hearts & Tarts přesně má. Normální smrtelník to asi neuvidí, ale kdo by se staral o normální smrtelníky. Já mám třeba jasno v tom, že se lakuju opravdu jenom pro sebe, v žádnym případě pro druhý. Takže nějakej takovejhle malej efekt mi kolikrát stačí jako hračka. Znáte to. Když jste někde uvízlí a nemáte na co zírat tak si zíráte na nehty.

A víte co to taky má? Rozkošný jméno. A víte z čeho to taky je? Z rozkošný kolekce. Jako já jsem s touhle kolekcí uplná reklamní oběť. Ale mně se to hrozně líbí. Ta  Garden Party kolekce. Schválně googlujte. A to se mi ani nelíbí ta barbína tam. Ale prostě…zahradní party! Dortíky, čaj a funny bunny! aaach…

OPI Hearts & Tarts:

2 responses to “OPI Hearts & Tarts

  1. ahoj, podle tvojí fotky jsem si h&t objednala a zdá se mi, že změnili recepturu nebo co:D můj je totiž spíš průhledný než mléčný… nebo toho dávám málo? ale jinak je moc pěkný…ty minitřpytečky… aach:)

  2. ahoj, on je opravdu *dost* průhlednej, takže bych skoro řekla že máš ten správnej: ) tohle na obrázku jsou tři vrstvy, kolik si dáváš ty? kdyžtak třeba jednu přihoď:) jinak změněná receptura je u opi klasika, i když tady o tom jsem nic takovýho neslyšela. a teda to by mě mrzeli kdyby ho změnili!

Zanechat Odpověď

