OPI Makes Men Blush

OPI Makes Men Blush

Tohle je hroznej chameleon. Na fotce je jedna z asi pěti podob, kterejch jsem si zatim všimla. A to asi podoba nejoblíbenější. Jinak  mě docela zklamal. Ale neni to jeho vina… Já nemůžu nosit tyhle bledý laky když jsou do růžova. Tak mi usekněte ruce až si zas nějakej takovej vyberu, jo? Protože ten den určitě přijde, já jsem jak hloupá pořád. Pak mě eště zklamal tim jak je hodně krycí (na obrázku tři vrstvy). Já jsem asi jedinej člověk na světě, kterej chce svoje sheers co nejvíc sheer (ahoj, Hearts & Tarts!). Tohle je  takový jako mezi, ani krycí, ani nekrycí, já nevim no. Ale zase se s nim hezky pracovalo.

OPI Makes Men Blush:

Zanechat Odpověď

