OPI Strawberry Margarita

Jéé to zas bude nuda. Ano ano, máme tu další příspěvek z Mamčiný sbírky. Já bych si takovou barvu nikdy nevybrala. No i když na to jak tu o ní mluvim musim přiznat že jsem jí teď měla několikrát za sebou na nohou. Ale to jenom proto, že jsem se nemohla rozhodnout jestli chci růžovou nebo červenou. Tohle mi přišlo takový mezi, i když je to vlastně růžová. No nic, to nedává smysl, toho si nevšímejte.

Jediný dobrý na tomhle laku je ta kolekce – mexická kolekce. Protože jestli to eště nevíte, v příštim životě se narodim v Mexiku. A budu nosit velký náušnice jako Frida Kahlo, budu prodávat suvenýry u aztéckejch pyramid a  budu chudá a spokojená. A nikdy si nebudu lakovat nehty, chichi.

No tak nějaký fakta eště, na obrázku vidíme dvě vrstvy, lakování oukej, širokej štěteček tomu dycky pomůže, krémovka, bla bla…no to je všechno, přijďte zas. Až mě nějakej lak bude bavit víc.

OPI Strawberry Margarita:

One response to “OPI Strawberry Margarita

  1. Pingback: Sally Hansen Rockstar Pink « Hrozně nalakovaný blog

Zanechat Odpověď

