OPI The Violet-ter the Better

A máme tady vítěze v kategorii o nejlepší aplikaci laku v historii. Kterou nikdo nevyhlásil. Ale vážně, měl by a já bych nominovala tenhle lak. To šlo uplně samo,  uplně! Jak melasa. A to je opravdu co říct že u mě u tadytoho laku přebilo to nadšení z barvy, protože ta je krásná.

The Violet-ter the Better je lak kterej OPI vydalo exkluzivně v americkejch drogerkách Ulta, takže můžeme tak trochu utřít nos. Nevim jestli maj pro tyhle exklusives i jiný složení, ale to už by asi bylo moc padlý na hlavu. Takže se prostě asi budem držet toho, že je jen moc povedenej. Takže připraveni na ódu na aplikaci? :D S žádnym lakem mi nikdy nešlo tak dobře zastavit kde jsem potřebovala, dostat se tak blízko ke kůži a přitom jí nepopsat, navíc stačily dvě vrstvy a po uschnutí jsem vůbec nemusela čistit kůži kolem. aaah ideál! Nevim co v angličtině přesně znamená violet, fialová asi ne že, takže ani neposoudim jak dalece je ten odkaz v názvu přesnej. Barva je to každopádně o dost růžovější než fialová. A je to přesně ta barva, jaká jsem chtěla aby byla All That Razz-berry, ale nikdy nebyla. Vypadala tak na obrázcích, ale na mně byla dycky moc červená, moc hnědá. Nicméně i tak jsem All That Razz-berry docela dost používala a teď nevim co s nim:/ Zdá se mi macešský se ho zbavit, ale zas si nemyslim že bych po něm kdy znovu sáhla, když teď mám tadytu krásku. Decisions decisions…

Pozdější edit: teď jsem ho dala na jeden prst při tom srovnání fuchsiovejch a vypadá dost jinak (o dost míň výrazně) než vypadal tady když jsem psala ten příspěvek, takže velkej rozdíl bude dělat podkladovej lak. Tady na fotce jsem tedy použila Nailtek II Foundation.

OPI The Violet-ter the Better:

Zanechat Odpověď

