Rescue Beauty Lounge Locavore


Můj první RBL!!!!!!!!!! aaaah! To je jak nová etapa života! Konečně je tu. A je takovej, jakej jsem ho chtěla mít. A myslim že za to všechno stál. Čas a peníze a všechno, znáte to. Trochu nejsem ve svý kůži z toho že jsem já, obrácená na krémíkovou víru, nesáhla po žádný jejich slavný vyhlášený krémovce. To je trochu divný. Ale tak neni všem dnům konec že, hehe. Navíc shopguru mi nechce vrátit jakýsi přeplatek, takže si prostě BUDU MUSET objednat eště nějakej. Těžký život no!

Tak copak tu máme…jako eště jsem nespočítala všechny barvy Locavore. Určitě vidim zlatou, fialovou, modrou, hmm…stříbrnou? No prostě hodně. A rozdíl třeba oproti CC Magic Attraction je ten, že je takovej třpytivej fakt pořád, nee jen v nějakym ostrym světle. Fakt se snaží všude. Na obrázku mám tři vrstvy, což bych řekla že je optimální, protože to je tak kdy dosáhnete uplnýho krytí. Schnutí…schnutí je tak rychlý, že dělá i to lakování trochu problém. To je teda u všech takovejchhle třpytek, takže žádná panika.  Dycky se začne to hrdlo lahvičky zanášet takovym těstem co vznikne z těch třpytek na vzduchu. Já to dělám tak, že po pěti nalakovanejch prstech lahvičku zašroubuju, zatřepu s ní, otevřu a jedu dál. Normálně bych z toho měla akorát tak spoustu bublinek, ale tady nic takovýho samozřejmě nehrozí. No takže vlastně k tématu pověstná  výborná aplikace RBL nemám pořád vůbec co říct hehe. Ale já to doženu.

K odlakovávání, protože vim že na to myslíte s vráskou na čele, řeknu jen jedno. Aceton.

Rescue Beauty Lounge Locavore:

One response to “Rescue Beauty Lounge Locavore

  1. Pingback: Sally Hansen Rockstar Pink « Hrozně nalakovaný blog

Zanechat Odpověď

