Zoya Harley

Zoya Harley

Ošklivej, ošklivej obrázek, sorry za to. Ale měla jsem ho na sobě jenom chvilku,  abych si ho nafotila a pak šel dolu, tak jsem to ani moc nečistila kolem. Ale tohle opravdu neni barva pro mě. Moc tmavá, moc nekrémová, někde vypadá trochu do fialova a někde se moc ukazujou ty měděný věci v tom. I když kdybych chtěla vypadat jako natřená maltou, tak je to určitě správnej výběr. A moc hezky se s nim lakovalo, dvě vrstvy a hotovo. Ale prostě rozvod. Navíc! Už nějakej ten pátek mám doma (nevyzkoušenou) náhradu, která je asi tak stokrát lepčejší. Nafotim jí brzy, protože moc nevyzkoušenejch už moc nemám. I když to se zas brzy změní, hihi… Chudák já no. Jo vlastně, ta náhrada je Nails Inc. The Southbank – tady je obrázek pro srovnání:

Harley je druhej a čtvrtej prst, The Southbank je první a třetí (dycky mám problém poznat u takovejchhle fotek ukazováčky a malíčky a tak, tak je budu číslovat:)

Zoya Harley vs. Nails Inc. The Southbank

O tomhle laku, o týhle značce a  o týhle objednávce (to byl epic win!)  někdy příště, milé děti.

Zoya Harley:
Nails Inc. The Southbank:

Zanechat Odpověď

