Rescue Beauty Lounge Sweet Sixteen

Rescue Beauty Lounge Sweet Sixteen

Rescue Beauty Lounge Sweet Sixteen

Když vám život nabízí citrony, nadělejte z nich citronádu. Eh…chci říct, když vám Ji Baek nabízí lak zadarmo, přece s díky neodmítnete? I když z toho budete mít pár dní špatný svědomí…

Vonim se Chanelem no.5 a lakuju světlejma frosty růžovkama, takže já vim, jsem výborně vybavená na stáří. Ale víte co? Je mi to nějak jedno. Na těchhle věcech něco je, jsou prověřený časem, bytelný, solidní jak osmisetstránkovej román, řikaj víc než to co řikaj. RBL Sweet Sixteen nevyjímaje – i když teda ten název….trochu mi nejde do konceptu!

A eště něco vám ukážu. Původně jsem si na papírku chtěla jen zkusit jestli není moc podobnej SpaRitual Adore (neni), ale papírek hlavně ukázal něco jinýho.Vidíte ty pekelný díry v Adore? A vidíte ty krásný bezchybný vrstvy Sweet Sixteen? To je podle mě těch 18 dolarů. Kvůli tomuhle stojej RBL za to.

RBL Sweet Sixteen vs. SR Adore

RBL Sweet Sixteen vs. SR Adore

Rescue Beauty Lounge Sweet Sixteen:

Zanechat Odpověď

