Rescue Beauty Lounge Scrangie

Rescue Beauty Lounge Scrangie

Rescue Beauty Lounge Scrangie

Rescue Beauty Lounge Scrangie - detail

Rescue Beauty Lounge Scrangie - detail

Rescue Beauty Lounge Scrangie - z úhlu

Rescue Beauty Lounge Scrangie - z úhlu

aaach jo, nechce se mi psát ten generickej úvod o tom co je tenhle lak nebo Scrangie zač. Takže….ho prostě nenapíšu. Ani se mi nechce psát o tom jak jsem ten lak chtěla teda vlastně nechtěla teda vlastně chtěla. Protože teď když ho mám ho myslim asi konečně chápu a jsem tim pádem ráda, že ho mám. Furt někde otravuju s těma vážkama, i když v těch oficiálních promo cajkách jsou všude uváděný “beetle’s wings“. Já ale prostě víc slyšim na vážky, takže můj překlad jsou křídla vážky. A na vážky slyšim fakt moc, to je fakt jedna z nejlepších inspirací pro lak na nehty. Je to jako kdybyste do laku nadrtili malý pohádkový víly, můžete ho pak nosit třeba do říše za zrcadlem, na odpolední představení do divadel, na rozkvetlý louky (haha jo uplná já), na kolotoč nebo do cukráren.

Jsem momentálně asi zblblá z toho, jak tu teď pročítám recenze na starý Guerlainy a skoro v každý recenzi na (nejen) Apres L’Ondée je něco o uměleckym dílu. Takže mám nejspíš trochu zatemnělej mozek a skoro určitě teď budu nevhodně patetická, ale tohle si teď myslim i o tomhle laku. Na první pohled je totiž vidět, že o něm někdo fakt *přemýšlel* – vedle něj mi všechny ostatní zrovna teď připadaj jak generovaný počítačem (ale to je dobrý, to rozchodim). Scrangie do  něj prej chtěla nasypat všechny věci který má ráda, což zavání pejskem a kočičkou, ale nepodceňujme ji, ono to totiž funguje až člověk občas nestíhá. Na jasnym světle se nehty krásně třpytěj, ale pozor! v šeru je to skoro duochrome. Což jsem nečekala a pořád nechápu jak to může zvládat jeden lak. Neni to tuctovej lak a určitě takovej druhej neni. Neni prvoplánovej a neni pro každýho. aaaach, už víte co jsem myslela tim uměleckym dílem?

Barva v lahvičce je daleko tmavší než jak se jeví nalakovaná na nehtech; uplně nejsvětlejší je ale na fotkách (a taky uplně nejhnusnější – fotí se fakt hrozně, obzvlášť když neni sluníčko). Takže si to nějak too, přepočítejte. Ten zeleno-tyrkysovej efekt někdy vypadá jako benzínová skvrna, někdy mění fialovou na takovou fialovou v ranní mlze, někdy se s fialovou dělí o nehet půl na půl, někdy ukazuje velký třpytky a vlastně pořád vypadá jako 3D…aaaach, už víte co jsem myslela tim uměleckym dílem?

No a pak eště tohle. Četla jsem hodně diskusí o tom, jak špatně se Scrangie nanáší. Možná to bude tim, že mám krátký nehty, ale – nepotvrzuji. Naopak! První vrstva je sice trochu vtipná, ale která neni. Druhá vrstva ale byla až zvláštně rovnoměrná a všechno hezky vyhladila. Bývalo by to pohodlně stačilo, ale já přidala eště třetí vrstvu, protože jsem z lahvičky chtěla dostat tolik víl, vážek a mořskejch panen kolik jen šlo.

A ano, tohle je limitovaná edice. Pokud vim, tak v RBL měli v plánu na začátku září (=teď) přepočítat zásoby a podle toho zvážit jestli je vůbec budou dávat na amazon. Takže to s tou limitovaností myslej asi opravdu vážně a trochu si podle toho lze udělat obrázek jaký množství zbývá.

Fuck, takovej dlouhej článek o jednom laku. Měla bych se nad sebou zamyslet.

Rescue Beauty Lounge Scrangie:

Zanechat Odpověď

