Misa Speed Of Life

Misa Speed Of Life

Misa Speed Of Life

Na to, že nejsem Američanka (aspoň oficiálně chichi), beru Halloween velmi, velmi vážně. Kromě mý vánoční custom kolekce, o který jsem už psala, mám taky jednu skromnější, halloweenskou. Jsou v ní vlastně jen dva laky a nevim o žádnym směru kterym by šla eště rozšířit (no vlastně vim, pořád mám ty roupy z OPI Glow-ink In the Dark, ale to neni novej směr, to je pořád ten jeden fosforeskující směr). Jeden z těch laků byl dosud nevyzkoušenej, což si žádalo nápravu, protože Halloween se blíží a kdyby náhodou ten můj slavnostně připravenej oranžovej stál za prd, uvízla bych o Halloweenu bez oranžovýho laku! Neslýchané!

Neuvíznu. Speed Of Life – zkusim si u toho nepocintat bradu – je naprosto dokonalá oranžová. Neni to základní oranžová jak to dycky u všech barev hledám, ale tim líp, protože klasická oranžová by mi myslim nešla k vyblitý kůži. Tahle oranžová je o malilinko světlejší, taková měkkounká. A netáhne jí to ani do žluta ani do korálova ani do červena, ani do neonova (to v žádnym případě), ani do tepla nebo studena. No myslim že studená oranžová je nějakej oxymoron. Ale tak pro úplnost no. Musíme si prostě zcela samožersky přiznat, že ta barva mi vážně sluší. Uplně šťastná barva, která se podle mě (hihi teď jsem omylem napsala „poodle“) musí líbit i takovejm těm konzervativním přizdisráčům co jinak nad oranžovou ohrnujou nos. Navíc jsem jednou přesně takovejhle lak viděla na nějaký paní v módnim editorialu v nějakym časopise a ona u toho měla někde blízko něco tyrkysovýho – že by prsten? *odchází zuřivě hledat svoje náušnice s tyrkysem* A asi se to na mě opravdu podepsalo, když si ten obrázek doteď pamatuju..

Konzistence je taky uplně nejvíc. Nevim proč to pořád pouštim z hlavy, že krémíkový Misy jsou uplně jiná kapitola než všechny ostatní krémíkový. Ty dvě vrstvy na obrázku se lakovaly uplně samy a kdybych nebyla nešika tak bych to někdy zkusila s jednou vrstvou. Ach jo, až si jdu z toho hledat další krémový Misy…

A taky je Speed Of Life z kolekce, která má dost nakročeno stát se mojí nejoblíbenější kolekcí letošního roku – Living On the Fast Line. I když je fakt že ostatní firmy se moc nepřetrhly Misu o ten titul připravit. No vážně, jediná další povedená mě napadá jarní Sally Hansen pro Tracy Reese, pak možná ta halloweenská od Milani, ALU pro Barielle, no…a to je asi celý.

Už se toho Halloweenu nemůžu dočkat!

Misa Speed Of Life:

Zanechat Odpověď

