Orly Enchanted Forest

Orly Enchanted Forest

Orly Enchanted Forest

Konečně v začarovaném lese: )

Jsou barvy, se kterejma by se daly dělat puntíky místo datumů (já vim že „datumů“ je blbě, ale „dat“ nikdy nikdo nechápe), takový ty módní vlny. Jako loňskej podzim se dá třeba na fotkách poznat podle šedivejch laků, před pár lety se dala zima poznat podle LPAD, no a letošní podzim je rozhodně typickej temně zelenejma nehtama. Tuhle barvu už myslim vyplácly ven všechny firmy. Najednou! Někdo lepčejší, někdo horší. Neřikám tim že je to nějak špatně nebo tak, to vůbec. Nejsem nijak zásadně proti a nejdu  proti proudu haha, protože temně zelenou jsem dlouho chtěla. Tahle barva totiž dlouho jakoby neexistovala – pokud jste třeba neměli Zulu a to je beztak určitě jen taková pověra že někdy existoval. Eh, no a mezi tadytěma horama novejch tmavě zelenejch jsem kupodivu sáhla po Orly, což neni nějaká moje vyvolená značka. Jenže OPI byl černej, Zoya se třpytila, RBL byl moc šedivej, Nubar moc teplej, tak co měla chudák holka dělat?

Začarovanej les je prostě můj ideál. Temná temná, skoro černá ale ne uplně, chladná ale ne šedá, pořád viditelně zelená. Bála jsem se že bude hustej, ale spíš naopak, klidně by mohl trochu zhoustnout, tekl si víceméně dost kam chtěl. Jinak se s nim asi lakuje dobře a pěkně kryje (dvě vrstvy mám), ale já jsem asi trochu odvykla to jak tmavý barvy prostě neodpouštěj chyby, každá je hned vidět.

A ta pohádková kolekce? Aňo aňo aňo. Jo a ten přívěsek jsem na lahvičce náhodou měla! Ale už ho nemám no.

Orly Enchanted Forest:

Zanechat Odpověď

