OPI DS Mystery

OPI DS Mystery

OPI DS Mystery

OPI DS Mystery

OPI DS Mystery

OPI DS Mystery

Oh-khay. Toliko k tomu jak si nikdy nekoupim žádnej DS. Jenže tenhle světe div se neni holo a nenapadá mě nic k čemu by šel přiřadit do skupinky. To že neni holo je důvod, proč neni kupodivu moc oblíbenej, nebo aspoň jsem dost četla že jsou z něj lidi zklamaný. Nj, jenže to jsou ty lidi který čekaj že DS = holograf. Teda možná čekaj správně, možná to tak je myšlený a tenhle se prostě nepovedl. Ale tim líp pro mě. Já se zas bála, že bude prostě jen černej. A to neni. Teda skoro. Ale ne uplně. Je to taková ta temně fialová, která je ve většině osvětlení fakt asi černá, ale mně stačí že vim že neni. Jo a měli byste vidět jak krásná je ta barva v první vrstvě, to je ta fialová nejvíc vidět – asi to příště zkusim dát přes nějakou fialovou krémovku. Kterou nemám. No a pak tu máme eště ty měděný bronzový zlatý vločky, který maj různý tvary.

A myslim že jsem objevila další typ laků, pro který mám slabost – po průjmovejch hovínkovejch a staropanenskejch frosty růžovkách už to může bejt snad jen lepší haha. Ono se mi vlastně totiž líbí když je lak zároveň studenej i teplej. Akorát takovejch moc neni a navíc nevim jestli to umim vysvětlit ani vlastně nevim jak to zní a jestli to vysvětlování potřebuje. Další takovej si myslim bude možná Black Tie Optional (uvidim, možná začnu střádat do prasátka), možná proto se mi tolik líbí Wagon Trail…i když ten takovej spíš neni. No prostě Mystery je zároveň fialovej (ano, fakt je) a zároveň ty měděný kousky, to je prostě boží kontrast.

Myslim že ten lak je velmi vhodně pojmenovanej. Než jsem si ho koupila tak jsem na něj fakt několik dní myslela, nevim proč, většinou mě tyhle barvy nezajímaj (i když tenhle podzim je trochu jinej příběh), ale tenhle pořád nešel pustit z hlavy. A teď ho mám a fakt mě nezklamal jak jsem docela i čekala. Navíc si v tom laku připadám ehm…dospělejší? Prostě jedna záhada za druhou.

OPI DS Mystery je jeden ze dvou novejch laků v Designer Series pro rok 2009, druhým je Glow, kterej tu vážně neuvidíte.

OPI DS Mystery:

Zanechat Odpověď

