OPI Merry Midnight

1. Jsem dneska hrozně nerozhodná a nevim který obrázky použít, tak sem dám všechny co mi přišly jakž takž.

2. Nejsem si zatim jistá  co si o tom laku myslim (evidentně neskáču do stropu), tak nic nepíšu, později to tu kdyžtak zedituju.

OPI Merry Midnight

OPI Merry Midnight

OPI Merry Midnight

OPI Merry Midnight

OPI Merry Midnight

OPI Merry Midnight

OPI Merry Midnight

OPI Merry Midnight

OPI Merry Midnight

OPI Merry Midnight

OPI Merry Midnight

OPI Merry Midnight

OPI Merry Midnight:

4 responses to “OPI Merry Midnight

  1. viennettka

    1. všechny jsou krásný, fotek takhle měňavýho laku není nikdy dost :-)

    2. jak dlouho mám na tu editaci čekat? :-D buď o něm potřebuju slyšet něco hodně ošklivýho, abych ho dostala z hlavy a přestala myslet na objednávku, nebo ho naopak pochval, ať se na něj můžu těšit ;-)

  2. Jo no tyjo další věc co jsem neudělala:D No mě zas napadlo že bych ti ho přinesla kdybys chtěla? On za to jako nemůže chudák, a ty vločky jsou boží, ale já a teplá fialová asi nebudem nikdy přátelé…

  3. viennettka

    No pokud se ho chceš zbavit, tak se ho ráda ujmu, objednávku jsem ještě neodklepla :-) Akorát se teda budeme muset sejít brzo, je to peklo když každej den musím někde potkat jeho další dokonalý fotky :-D

  4. Annie, foto č. 4 je dokonalost sama :-)

Zanechat Odpověď

