China Glaze C-C-Courage

China Glaze C-C-Courage

China Glaze C-C-Courage

China Glaze C-C-Courage

China Glaze C-C-Courage

Ježiš já potřebuju jinej foťák nebo tu zimu nepřežiju.. :?

AND NOW FOR SOMETHING COMPLETELY DIFFERENT. Opravdický, z masa a kostí, původní C-C-Courage z původní Wizard of Ooh Ahz kolekce! A je jen můůůůůj! A vůbec nezačínejte s tim, že China Glaze bude tuhle kolekci znovu vydávat. To vůbec neni to samý. Koupit si to za pár dolarů na eBay vůbec nemá tu příchuť „mise: splněna“. A ty původní starý lahvičky jsou taky součást toho kouzla. No a v neposlední řadě mám trochu obavy že ta obnovená bude jiná od tý původní, zdálo se mi to nebo jsem někde četla že China Glaze žádali nějaký lidi ať jim pučej svý lahvičky aby to podle toho mohli znova namíchat? Takže nemaj původní postup, ha!

No ale k pointě. Teda k laku. Ve skutečnosti je totiž eště o něco lepší než na fotkách, a o dost víc než na mejch fotkách, chichi. Kdyby noční obloha nebyla modrá ale fialová a kdyby hvězdy nebyly žlutý a bílý ale růžový, mohl by C-C-Courage bejt lak z takovejch těch nočních obloh. Jenže vidíte? Ty třpytky moc na obrázcích nevidíte. Proto to řikám. Eště tak je vidíte jako ten velkej růžovej oblak v lahvičce, ale na nehtech se moc nevyfotily. Ale jsou tam. A nic neni lepšího než růžový třpytky, to je nejlepší věc na světě.

Konzistence laku – jo rovnou to řeknu, tohle na obrázku jsou čtyři vrstvy. Ale žádnou paniku! To nejsou takový ty hnusný čtyři vrstvy který schnou dva dny a který dáváte protože je to furt hrbolatý. Tyhle vrstvy jsou totiž tak tenoučký a řiďoučký, že ve slovníku jinejch laků by to možná bylo tak silný jako dvě vrstvy. No možná by byly bývaly stačily tři vrstvy, i když ta čtvrtá to hezky srovnala. Nevim jestli takhle průsvitnej má ten lak bejt nebo co s nim za ty roky dělali tam kde se na něj chudáka prášilo a nehodlám si kupovat ty znovuvydaný lahvičky, takže to neporovnám, ale jestli je fakt takovejhle normálně, opravdu to neni hrůza.

Jo! Celá ta kolekce vychází – jaké to překvapení! – z pohádky Čaroděj ze země Oz, což je takovej americkej Mrazík kterýho všichni znaj, a taky nejdůležitější pohádka pro laky na nehty. Vážně. Její červený střevíčky už vyrobila snad každá firma, je to rozhodně nejčastější jméno pro laky na nehty. A já si taky trochu myslim, že jedny rudý lodičky bych díky tadytomu příběhu taky užila. Hmm…? Asi nebudou kouzelný, ale tak zkusit to můžu.

Jo a víte co dělá fanatik když má chřipku? No….řekněme že tohle je moje nesmrkací ruka:D Smrkací ruka má uplně jinej, předchřipkovej lak. A to jsem nesmrkací ruku lakovala stylem jeden nehet/den. No comment.

ETA: jak jsem fňukala o těch fotkách, tak mi to nedalo a tak trochu jsem si teď půjčila mamčinu zrcadlovku. A super tyjo! Akorát zas nevim jak se tam přibližuje a tak, ale na to přijdu, mám na to celou zimu. Nebo aspoň než se teď uzdravim. Hele hele:

China Glaze C-C-Courage

China Glaze C-C-Courage

China Glaze C-C-Courage:

2 responses to “China Glaze C-C-Courage

  1. Pingback: China Glaze Dorothy Who? « Nalakovaný blog

  2. Kendra_von_Bahnhof

    Jé, tady vypadají tvoje nehty, teda spíš ty lůžka delší, než na novějších fotkách! Pěkný nehty! A hrozně se mi líbí, že je na tý lahvičce napsanej název kolekce, proč to nedělají na těch současných lahvičkách…

Zanechat Odpověď

