Essie Punchy Pink

Essie Punchy Pink

Essie Punchy Pink

Essie Punchy Pink

Essie Punchy Pink

V Essie měli naprostou pravdu, neonový laky jsou vyráběný pro to, aby se nosily na podzim a nic jinýho. Dneska jsem na to konečně přišla a ta jejich poslední činčilová kolekce, přesně tyjo. Tohle je teda z jiný kolekce, ale to je nepodstatnej detail. Já totiž dycky měla neonky jakože teoreticky ráda, ale když bylo patřičné je nosit (= v létě), tak jsem v nich byla celá nesvá. Ale teď ta podzimní činčilová kolekce je uplně přesná, ty houbový barvy a k tomu neonky. No a protože ty houbový barvy teď už nosim na oblečení, tak na neonky zbejvaj nehty. A to je uplně boží kontrast. Nejlepší! Lepší než šedý hadry a žlutý nehty. A to to vůbec nemyslim jako takový ty klišé – podzim je šedivej, chce to barvičky! Blé.

Jo tenhle lak je teda z těch čtyř Essie neonek z léta 2009 a je to ta světlejší z těch dvou růžovejch tam. Nebo možná…ne světlejší, spíš ta co jde víc do…oranžova? To je blbost, ona jako nejde do oranžova, ale jestli Flirty Fuchsia jde do fialova tak tahle jde prostě opačnym směrem. Chápeme? Jestli chcete vidět jak ta barva fakt vypadá tak si z penálu vytáhněte růžovej centropen zvýrazňovač. Jinak to asi nepůjde, způsob jak věrně fotit neonky myslim eště svět neobjevil… Takže sorry jo. Jo a u lakování jsem si uvědomila, že já už si asi neumim dát ničeho dvě vrstvy. Takže tohle jsou taky tři, ale asi nebyly potřeba. Já to jen teď mám nějak ráda no.

A že ta druhá fotka vypadá jako Fantomasova ruka, co? Jsem jako chtěla ukázat tu neonovost, jinak takhle samozřejmě nevypadám, i když oproti včerejšku jsem dneska uplnej fotografickej wizard.

No nic, jdu se omotat svojí temně zelenou šálou a vystrkovat z ní neonový prsty. A ne, neřekla jsem prostředníčky, vůbec nevim jak ste na to přišli.

Essie Punchy Pink:

One response to “Essie Punchy Pink

  1. Opravdu krása

Zanechat Odpověď

