Color Club Wild at Heart

Color Club Wild at Heart - s bleskem

Color Club Wild at Heart - s bleskem

Color Club Wild at Heart - umělé světlo

Color Club Wild at Heart - umělé světlo

Hostující profesor.

Guest starring.

Zájezdní hostinec.

Výjezdní zasedání.

No, chtěla jsem dát příspěvku nějakej titulek, kterej by vystihoval hlavní podstatu toho proč tu je tenhle lak, a to že už v tom nejsem sama: ) Jako já vim, na internetu je spousta nicků a virtuálních lidí, se kterejma se daj laky probírat celkem dobře, ale znát někoho takovýho osobně je něco uplně, uplně jinýho! Takže tenhle lak je u mě na hostování z Viennettčiny sbírky a kromě toho že jí velmi děkuju, slibuju, že se budu snažit mu na těch pár dní vytvořit útulný domov.

Například dneska. Dneska jsem si ho poprvé nalakovala a hned jsem s nim strávila pěknou dobu pochodováním od jednoho zdroje světla ke druhýmu. Všude je uplně jinej! Ty dvě fotky jsou asi největší extrémy, jinak je taky všechno mezi. Ponejvíce je teda o malilinko 1. tmavší a 2. studenější než na tý druhý fotce. A já mám poprvé…podruhé v životě na nehtech holograf, takže se tu nechci moc ztrapňovat, protože oni asi holografy maj svoje pravidla a každej kromě mě je zná a tak. Třeba že fakt rychle schnou? Jo to asi víte. A že výborně krejou. No tak já už to vim taky abyste věděli. A ty se prej na ně nemá dávat svrchní lak, že jim to ubírá na tý holografovitosti. No, tak to jsem porušila, tohle jsou fotky s vrstvou Seche, protože jinak by asi tejden nepřežil. A i tak je ten efekt vidět, takže vítěz!

Hm…tak já už asi na ty holografy nebudu tak ošklivá.

Color Club Wild at Heart:

Zanechat Odpověď

