Sally Hansen Rockstar Pink

Sally Hansen Rockstar Pink

Sally Hansen Rockstar Pink - detail

First things first. Na tom obrázku neni jen Rockstar Pink, jsou pod nim eště dvě vrstvy OPI Strawberry Margarity, ale to by v titulku vypadalo dementně.

anyway…

Taky u vás včera svítilo sluníčko? Na mě jo. Proto jsem se rozhodla vyzkoušet nevyzkoušený třpytky, Rockstar Pink od Sally Hansen. Teda zaprvé svítilo sluníčko, zadruhé mě nějak neopouštěj myšlenky na China Glaze Doll House a tohle je nejblíž co jsem vyštrachala (ano, vim že to neni vůbec podobný). No, mám s tim lakem jeden problém a pak sem z něj taky celkem nadšená. Takže co chcete slyšet dřív?

Tak teda špatný zprávy. Rockstar Pink neni zrovna pink. Možná spíš rose, což je česky taky růžová, ale vy  mi rozumíte líp. Možná bych eště tolerovala výklad že je to rockstar mezi všema pinks. Ale i rose je pořád celkem lichotivá barva, oproti řekněme….RBL Locavore, kterej byl sice superpěknej zblízka, ale taková ta celková barva z dálky byla chrchel. A co si budem povídat, většina lidí nám na nehty kouká spíš z dálky – nemaj oči tři centimentry u toho jako já. Takže u těchhle hustej glittrů jsem teď vybíravá co se týče tadytý barvy která se ukazuje z dálky. A tady teda výhra.

Zblízka: nejvíc glittříků má asi opravdu takovou tu ostře růžovou barvu, možná skoro fuchsiovou. Druhá nejpočetnější skupina jsou glittříky modré. Pak tu máme nějaký…rudý a zlatostříbrný. To všechno v čirym základu, což znamená, že neni uplně krycí, teda on by možná byl uplně krycí kdybych dala tři vrstvy (to na obrázku jsou dvě), ale já chtěla využít právě tý průsvitnosti a dát pod to lak, kterej by z toho udělal víc růžovou než to je. Takhle by to myslim fungovalo i kdyby z toho chtěl vytáhnout třeba tu fialovou, nebo možná přes zlatou by to vypadalo dobře. Jenže já chtěla samozřejmě růžovou, takže to byla OPI Strawberry Margarita, a musim se pochválit, myslim že docela dobrá volba. Třeba Essie Forget Me Nots, kterou mám jinak radši, by pod tim myslim nebyl takovej. Nehodil by se tak.

Nějak mi dneska nejde psaní, takže eště sem chtěla říct

  • víte jak se řiká že fotky don’t do něčemu justice? tak to je přesně tenhle případ. ve skutečnosti se mi konce prstů opravdu TŘPYTĚJ
  • tahle X-treme Wear řada má výborný štětečky
  • je lehce hrbolatej i se Seche
  • China Glaze Doll House chci pořád:-/

Sally Hansen Rockstar Pink:

One response to “Sally Hansen Rockstar Pink

  1. pink je blbá

Zanechat Odpověď

