Maybelline Tulip Take-Off

Maybelline Tulip Take-Off

Tak něco ze starších zásob – tohle už mám ve foťáku tak půl roku a nějak jsem se nedostala k  tomu to sem hodit…

Tyjo jak začít. Tenhle lak je pro mě hlavně sentiment, dostala jsem ho jen tak, k nějakýmu jinýmu, protože takový lidi občas jsou a protože asi furt někde řikám že frosty růžovky jsou moje parketa. Takže je to takovej lak dobrejch skutků  a určitě nosí štěstí a slunečnice se otáčej za sluníčkem a bohové se usmívaj z obláčků.

A navíc je krásnej! Vypadá tak měkounce, jako nadýchaný růžový červánky. A náhodou neni uplně frosty, je něco mezi frosty a třpytivym, v lahvičce vypadá víc že bude to první a na nehtech je nakonec víc to druhý. Tahy štětcem v něm vidět jdou, ale mně to zaprvé nikdy moc nevadilo a zadruhý to tady u toho neni zas tak moc, asi že se přes všechno rozpíná ten stříbrnej třpyt. Růžová je to spíš střední, určitě je tmavší než moje světlý růžovky jako Exceptionally Gifted a tak. Kryje moc hezky, tohle bylo eště před mojim obsesivním obdobím tří vrstev u všeho, takže tohle  jsou dvě a kryjou uplně. A Express Finish řada má moc dobrý štětečky, maj takovej placatej tvar jako pro-wide, ale jsou užší, takže se s nima lakuje výborně.

Vůbec nic bližšího o laku nevim, jako třeba kolekce, rok, vůbec. Ale nesmrdí a má tu novější Express Finish lahvičku, takže to nebude zas takovej pravěk.

Maybelline Tulip Take-Off:

Zanechat Odpověď

