China Glaze Meteor Shower

China Glaze Meteor Shower

aneb Hostující profesor II: )

Když jsem poprvý uviděla lahvičku Meteor Shower, málem jsem se počurala, tak moc je krásnej. A na nehtech?

Nejprve tohle. Já to označení noční obloha používám poslední dobou čim dál volnějč a přesto mi tenhle lak pod to nejde zahrnout… On by tam asi moc chtěl patřit, Sprška Meteoritů (správně Meteorický roj, ale to se mi teď nehodí do karet), to přeci padá z nebe, a skoro černej základ, takže dokonce v noci, ale mně to k němu prostě nesedí. Nebo možná je to noční obloha pro děti, protože všechno je v něm takový evidentní, žádný tajemství, a zároveň barevný, protože děti eště nepřišly o fantazii a klidně se budou koukat na zelený hvězdy a modrý vlasy a věřit na Ježíška a mít z toho radost.

Na nehtech je takovej… příliš mnoho věcí za příliš malé intenzity. Jo, to se mi povedlo: ) Prostě je hrozně málo místa kde neni žádnej meteorit , ale zároveň nejsou tak blejskavý jako za sklem lahvičky, je to takový jak v mlze trochu. Jo, aby to tu mělo vůbec nějakou informační hodnotu, tak ehm ehm: ty meteority jsou modrý – několik různejch modrejch, zelený a zlatý; ty barvy si myslim že k sobě výborně jdou.  A co se mi hrozně líbí je ta základní barva, temně temně modrá, občas i spíš černá, takovou bych chtěla sehnat krémíkovou… Asi by ničemu neublížily rovnou dvě vrstvy lesklýho topcoatu, ale já dávala Seche a zjistila jsem to až když byl suchej, takže smolík. Jo a taky je ten lak hrozně tvrdohlavej, když se při lakování rozhodne že meteorit bude i tam kde už nechcete lakovat, tak máte smůlu. Když se rozhodne že někde udělá hroznou díru, tak máte smůlu, i když v druhý vrstvě tohle s klidem srovnáte, to zas jo. Tohle jsou dvě vrstvy btw – ano, dokázala jsem to. A když se rozhodne že prostě budete mít takový ty fousky a hrbolky na hraně nehtů, tak je tam mít prostě  budete a nazdar.

Ach jo, kdybych si tak mohla nalakovat tu lahvičku…

China Glaze Meteor Shower:

Zanechat Odpověď

