China Glaze Dorothy Who?

China Glaze Dorothy Who?

China Glaze Dorothy Who?

Recenzi, řikáte? OK…

Nee dobře, druhej pokus o nějakej sloh….

Tyjo nejde to.

Ne tak jo. TOHLE JE DOROTKA. Don’t mess with Dorotka. Lak, po kterym jsem toužila od tý doby co znám laky. Chtěla jsem ho hned když jsem ho prvně viděla na nějakym obrázku, netušíc o co tady jde, prostě proto, že byl krásnej, žádnej kult. Později jsem pochopila, že ho nejspíš nikdy nebudu mít. Smutné. No a teď je doma…

S očekáváníma takhle vysokejma bylo skoro jistý že jim nemůže dostát. Ufff, naštěstí, naštěstí! Dostál by očekáváním jakkoliv vysokejm. Nejlepší jsou na něm asi… ty třpytky. Ne, ta želatinkovost! Ne, ta barva! Ne, ta lahvička! Tyjo to je těžký… Nemá obyčejný třpytky, je to takovej pohyblivej tekutej skleněnej třpyt jakoby pod vodní hladinou, kterej se mi nevybavuje u žádnýho jinýho laku co znám a kterej je vidět i při tom nejhoršim světle. A při různý intenzitě světla je ten třpyt buď stříbrnej nebo tyrkysovej nebo cokoliv mezi tim. Základ je takovej živě středně elektricky modrej JELLY, ve dvou vrstvách je spíš tyrkysovej a dvě vrstvy mu rozhodně nevaděj, ale  já dala třetí a mám to víc modřejší. S jednou vrstvou Seche je hlaďoučkej a lesklej jak čerstvě zamrzlej rybník. Už v mym nedávnym elaborátu o C-C-Courage ze stejný kolekce jsem psala jak výborně se mi lakovalo, no a asi to nebyla výjimka, protože Dorotka je zrovna taková. Je teda víc krycí, ale je taky taková řidší a výborně se rozprostírá po celym nehtu. Asi začnu věřit tomu že ty old skool chemikálie dělaly ty laky fakt lepší.

Mám pocit jako kdybych po nějaký hrozný námaze mohla jít konečně spát – po letech chtění je konečně tady a už nemusim nic chtít. Taková úleva, víte? Možná si fakt dám oddych. Mám všechno co jsem chtěla.

„…call me Dorothy in red shoes…“ – The Felice Brothers: Don’t Wake the Scarecrow

China Glaze Dorothy Who?:

One response to “China Glaze Dorothy Who?

  1. Vůbec nemusim psát sto seminárek a bakalářek a podobnej crap.. a místo toho tady čtu ty tvoje recenze, a chci všechny ty laky:D Škoda, že ty činnosti, který musim, nejsou tak zábavný jako tvůj blog!

Zanechat Odpověď

