Chanel Fire

Chanel Fire

Chanel Fire je jeden z těch laků, který sice mám vyzkoušený, dokonce celkem dost, ale na obrázek to pořád ne a ne dotáhnout. Je to totiž můj základní lak pedikúrovej. A proč zrovna tenhle? A proč zrovna na nohách? Kvůli legendě v pozadí samozřejmě: )

Ta legenda je o sekterářce návrháře Louboutina, která si v práci lakovala nehty přesně timhle lakem. Návrhář jí při tom přistihl, a protože měl zrovna hlavu v pejru z bot který vymejšlel, lak jí sebral a nalakoval s nim podrážku těch bot. A od tý doby maj (skoro) všechny louboutinky přesně takhle rudou podrážku a i když člověk zrovna nosí sešmajdaný kecky, s Firem v ponožkách si tak trochu připadá jako na těchhle jeho božích jehlách:

Lak samotnej… OK je asi jasný, že mně by ke spokojenosti stačil ten příběh. Ale víte co? On i ten lak je super. Barva je… tyjo já nevim jestli smim napsat základní červená, protože v červenejch se moc nevyznám. Vim že taková matka všech základních červenejch je teď Vodka & Caviar a ten jsem v životě ani neviděla, takže těžko soudit. No prostě v mojí krabici je tohle základní červená. Zdá se mi že nejde ani do růžova, ani  do oranžova. A taky mi přijde takovej jak ze čtyřicátejch let, takovej retro, a to je jako dobře, čtyřicátý léta měly nejlepší módu. A kryje jak blázen! Skoro šlo nechat jen jednu vrstvu, druhou jsem už dala fakt tenkou, jenom tak na vyžehlení. A ten lak stejně jako bOOOsh před nim zůstává kde ho chce člověk mít, to já dycky ráda vidim. A Chanel štětečky jsou jedny z mejch nejoblíbenějších. Dobře, moje štětečková hitparáda…

  1. OPI Pro-Wide (když to s tou šířkou nepřeženou)
  2. – 4. Chanel, Color Club, Nailtek

Jo a jakkoliv to na fotce nevypadá, je to opravdu krémovej lak. Jo a o tom jak je zbytečný mít předsudky vůči Chanel lakům jsem tu už myslim psala. No a to stále platí.

Chanel Fire:

3 responses to “Chanel Fire

  1. I don’t understand your native language but I adore this color. :)

  2. yeah the color is gorgeous, 1940s in a bottle. and you’re not missing much, it’s just some crap about shamelessly expensive shoes and naughty secretaries.

  3. Blanche

    Ježiš, ten příběh je skvělej…co se tu člověk nedozví :-) Lak je taky super, mě taková nějaká základní červená pořád chybí…ale jednou jí najdu!

Zanechat Odpověď

