Hard Candy Mr. Wrong

Hard Candy Mr. Wrong

Víte co to znamená když se o lidech řiká že jsou zajímavý žejo? Překlad: jsou škaredý jak chlupatej zadek. No… tenhle lak je rozhodně zajímavej.

Ta barva je TAK těžká. Mamka mi jí do smsky popsala jako „zlatomodra“, ale ta modrá je ve skutečnosti fialová, to je jediný na co jsem přišla určitě. Ty další třpytky jsou sice zlatý, ale zdá se mi že dvojí barvy, jednak takový to přehnaně žlutý pouťový zlato a pak světloučký šampaňský zlato. Na nehtech to vypadá… tyjo týhle pasáže jsem se bála! Mám ho na sobě druhej den a stále nevim, no možná vypadá jako špinavý stříbro. Nebo jako stříbrno-zlatej duochrome. Velmi industriální. Jo a velmi velmi lesklej, tohle je určitě takovej ten foily finish.  Jo a taky vypadá jako tmavší a ne-tak-frosty příbuznej Opulent Cloud – a Opulent Cloud je podle mě taky ošklivej, takže to jsme si moc nepomohli. No… rozhodně to neni moje barva i když je to moje oblíbená kombinace studenejch a teplejch barev v jednom laku. Tyjo eště že si neřadim lahvičky podle barev, protože teď by mi asi explodovala hlava..

*tady si eště přimyslete nějakej klišovitej vtip o tom že Mr. Wrongs jsou vždycky lepší než Mr. Rights* *haha* no a to je všechno.

A konec s tadytěma blbostma. Chci nějakou skutečnou barvu.

Hard Candy Mr. Wrong:

Zanechat Odpověď

