Maybelline Red Comet

Maybelline Red Comet

„…oh my dear just meet me here when the comet hits our atmosphere, like burning circus tents signal our ascent, we visualize what we hope appears…“ – the pAper chAse: Your Money Or Your Life (The Comet)

Těchhle rudejch třpytkovejch rubypumpsovskejch laků je na každym rohu 75496, ale jen jeden má v názvu kometu a jediná další věc kterou znám která má v názvu kometu jsou tyhle pAper chAse nahoře, takže to bylo jasný.

No ale k pointě, ten lak, aaaach, Andulka se nám zamilovala a ono je to *rozhlíží se kolem* červené! Kdo to kdy slyšel… Normálně na červený moc nejsem, Ruby Pumps jsem neviděla ani z rychlíku, ale tenhle jde rovnou do top 20. Tipuju že je tmavší než Ruby Pumps, tmavší a růžovější = studenější, jojojo. Aspoň v lahvičce jsem ho porovnávala s Color Club Ruby Slippers a ty jsou rozhodně jasnější červená a asi víc jelly a rozhodně víc třpytek. Red Comet je spíš klasickej jelly lak kde ty třpytky nejsou uplná pointa. No ale jinak asi nemá cenu lak moc popisovat, tenhle typ s jiskřičkama pod hladinou zná asi každej a ty rozdíly nebudou zas takový.

Jo a do tý mý nedávný štětečkový hitparády jsem uplně zapomněla zařadit tyhle novější Express Finish, to by možná dokonce byla remíza na prvním místě. Jsou to takový cudný verze pro-wides, trošku pevnější a trošku hubenější. Výborný.

A víte co je tady? Prosinec! Období kdy můžu nosit červený a zlatý a emeraldsparkleový nehty, jupíí! A tenhle lak, to je novej předseda týhle mojí skupinky. Vánoce na nehtech. Ta karmínová vypadá hrozně slavnostně a tak… hojně? (vážně nevim proč řikám karmínová když vůbec nevim jak karmínová barva vypadá. No ale podle mě by mohla klidně takhle.) Vážně budu mít myslim problém střídat ho s jinejma lakama. A na nohy taky půjde, takhle! Vymaluju s nim všechno, všechno!

Maybelline Red Comet:

10 responses to “Maybelline Red Comet

  1. viennettka

    :-D :-D :-D – to k poslednímu odstavci :-D Ale jinak jsem ti chtěla říct, že je moc krásnej a že jestli chceš, donesu ti Ruby Pumps na porovnání :-)

  2. hmm tak jo, díky díky, celkem by mě to zajímalo. ale nebudeš ho potřebovat? teď ve vánočnim čase? každej potřebuje ve vánočnim čase rudý třpytky!

  3. viennettka

    Hihi, koukám, že už jsi ze svého slovníku úplně vyřadila „podívat“ a nahradila ho „půjčit“ :-D Což u tohohle laku bohužel nejde, ač jsem si ho původně koupila pro sebe, nakonec ho dostala spolubydlící k narozeninám, takže jsem plánovala si ho od ní pouze na pár hodin půjčit a zase hned vrátit :-) A co se mě týče, mám Smitten with Mittens, což je vlastně takové dvojče Ruby Pumps, takže i u mě budou rudé Vánoce :-)

  4. hmm no jo tyjo, to je pravda, tos vlastně neřikala. *červená se* tak já bych se na něj tedy ráda někdy PODÍVALA kdyby to šlo, jo? :D

  5. viennettka

    Jasně :-D Budu svoje nabídky formulovat přesněji :-D Ale jako kdyby se ti hodně líbil, tak to půjčení nějak zkusím domluvit… ;-)

  6. Oh my – this is one seriously hot red nail polish.

  7. oh wow, parokeets blog visiting my blog! I was just directing someone to your blog yesterday for the essence and s-he swatches. and um.. yes, one hot red polish.

  8. That is so sweet of you. Thx. *rose*

  9. Annie,
    tak dobře, definitivně jsi mě donutila. Jdu na stojan Maybelline :)

  10. Dejnička

    Ahoj Annie! Kdyby to nevyšlo s Pétinou spolubydlou, tak já ti ho půjčím klidně na dýl, když mám teď všechny 3 vánoční opíky;-)

Zanechat Odpověď

