China Glaze Entourage

China Glaze Entourage + hořící ruka

China Glaze Entourage

Dneska podle známého pravidla – místo jedný normální fotky dvě silně nepovedený. Možná to sem ani nechci dát. A taky to bude takový ambivalentní dneska. Uf, no uvidíme.

Tenhle lak, to je uplně novej stupeň mýho postižení. Mám ho totiž už podruhý a když jsem ho měla poprvé, ani jsem ho nezkusila a putoval z domu. Druhej pokus je teda o něco úspěšnější. Celá záhada tkví totiž v tom, že poprvý jsem si ho koupila když jsem byla nastydlá na jaře, pak jsem se uzdravila a neštěk po něm ani  pes, no a teď na podzim když jsem byla nastydlá (nee nebyla to prasečí) tak co? Samozřejmě jsem myslela jen na Entourage a jak ho potřebuju. No a teď ho mám poprvý na sobě, a jako joo, celkem jde, ale už si *vůbec* nepamatuju proč jsem ho tak chtěla. Dycky totiž něco chci z nějaký důvodu, nějakej ten kontext, příběh v pozadí, název, kolekce, že jsem na někom viděla něco podobnýho, cokoliv. A tipla bych si že i Entourage jsem chtěla z nějakýho důvodu, ale zaboha si na to už druhej den nemůžu vzpomenout. Nevim no! Jo a ta kolekce, to je hnus velebnosti. Jako kolekce inspirovaná keckama, ježišmarjá. A to neřikám že kecky nenosim, ale vidět je v tomhle kontextu, hm.. A navíc ty z těch promo obrázků jsou fakt HNUSNÝ.

Ten lak jsem myslela že bude víc limetkovej, ale je tmavší než limetka, blíž ke střední zelený a já střední zelenou nerada. Myslim že je to taková ta glass flecked úprava, která na mě asi schne nějak divně nebo nevim. Mívala jsem White-Kwik-Silvr (ježiš psát názvy z týhle kolekce je fakt voser) a ten na mě nikdy neuschnul. A včera se to rýsovalo celkem podobně, takový to jak celkem hned po nanesení Seche se můžete nehtu dotknout, tak to se nekonalo, fakt dlouho se to nekonalo, ale celková doba schnutí asi nebyla delší než u jinejch. Jen to bylo divný no. Jo a díky těm skleněnejm kouskům to myslim vypadá jak taková ta velká zelená housenka: ) Jo a lakoval se taky zvláštně. Celkem lehounce se rozlejval po nehtu, fakt jak máslíčko, žádná námaha, ale záplatovala jsem každej prst, to se mi nikdy nestalo, záplatuju když už tak jeden, nikdy víc. A tři vrstvy byly vážení opravdu potřeba, tentokrát to neni žádnej Andulčin hloupej výmysl.

Já nevim no. Teď jsem taková jako nenadšená, ale už vim že se ho nesmim zbavovat, protože nemocná určitě eště někdy budu a už to odmítám podstupovat potřetí.

Nechcete na mě někdo prsknout nějakej bacil? :-/

China Glaze Entourage:

One response to “China Glaze Entourage

  1. Annie,
    tenhle láček není nic pro mne, ale na tvých rukách se mi nezdá tak zlý.

Zanechat Odpověď

