OPI Miami Beet

OPI Miami Beet

Po těch zelenejch rozpacích to chtělo něco krémíkovýho, bezpečnýho, tmavýho. Tohle sice neni uplně vampy, ale je to nejtmavší nevyzkoušenej krémík jakej mám, takže tu teď všichni se mnou budete předstírat, že vidíte tmavou vampy barvu.

OPI Miami Beet je další z těch laků, který vlastně jako mám vyzkoušený celkem dost, ale na ruce to dotáhl až teď. Jinak mi ho ale už ubylo hodně, dokonce jsem včera měla dycky problém nalézt štětečkem hladinu. Nic jsem totiž v létě neměla na nohou víckrát než tenhle (a ano, teď ho mám na nohou taky). V podstatě je tohle moje léto 2009 a teď tak přemejšlim, že je to jedinej letošní OPI kterej mám. V určitejch časovejch úsecích jsem eště vlastnila Merry Midnight a Gotta Get Pink!, ale k přelomu roku to (pokud se nic nezmění) dotáhne jen tenhle. Zvláštní, ne? Asi to o OPI něco řiká. Nebo možná spíš o mně. No a tak si zasloužil fotku eště v letošním roce, no ne?

Taky mě napadlo, že řepa a broskve jsou jediný  ovoce/zelenina který bych mohla tolerovat jako inspiraci pro laky. To jsou dobrý barvy. No a možná eště lilky, chichi. Tyjo jak já bych si dala zapečenej lilek… No. Tak tenhle řípovej, existuje něco jako vampy růžová? Kdyby jo, tak vypadá takhle. Nebo růžovo fialová? Nebo studená vínová? Nebo bych prostě mohla říct že ta řepa je celkem výstižná a vysrat se na tyhle moje popisky. Ta fotka vyšla o něco světlejč než jaká je skutečnost, světlejč a teplejč, takže si kdyžtak nasaďte tmavý brejle a podívejte se znovu. Možná v tý lahvičce se to na sebe trooochu podobá, v tom prázdnym místě. Jo a taky mi ta barva připomíná modelínu, ale to spíš tim, jak moc krycí, solidní, neprostupnej ten lak je. Tohle jsou dvě vrstvy, ale kdybych byla šikovná, myslim že by uměla stačit jen jedna vrstva.

*poznamenává si* Až budu velká, nechám si jen svoje vampies a sheers. Myslim že bych tak mohla bejt spokojená.

OPI Miami Beet:

Zanechat Odpověď

