OPI Suzi & the Lifeguard

OPI Suzi & the Lifeguard

Suzi & the Lifeguard je další z laků který jsou u mě na návštěvě od Péti Viennettky – vidíte? Uplnej Erasmus pro laky tu máme!

Sakra proč jsem si to přirovnání k tylovejm sukýnkám a baletním piškotkům musela vyplejtvat včera? Ne tak ne, mám lepší. Co takhle třešňový kvítky? Jo přesně ty mi Zuzka s Plavčíkem připomínaj. Nebo taky ty růžový části marshmallows. Podle osvětlení je to někdy studená, někdy neutrální baby růžová a z toho jak tu dycky fňukám že nemůžu mít teplý růžovky je jasný, že to je barva přesně pro mě (i když na fotce nevyšla moc studeně… no možná tak ten ukazováček je nejvěrnější). Nee vážně, ve vší skromnosti myslim, že mi sluší. Ty třpytečky jsou nenápadný, asi stříbrný?, tak nenápadný že jsem při pohledu na lahvičku myslela že je to krémovka. Ale na nehtech se třpytí o něco víc, i když je to jen takovej… mráz? Nebo vnitřek mušle? Nic divokýho.

aaach, konečně lak kterej si můžu pár dní na těch nehtech nechat. Ten včerejší mi teď moc nesedl – moc silnej nebo jak to říct.

Lakování bylo taky jak nervový sanatorium, uplná oáza. Jak mám ráda krémový laky, tak jejich lakování je dycky trochu výzva; zato u takhle řiďoučkýho třpytkovýho nemusí člověk skoro přemýšlet, lakuje se sám a lakuje se krásně. Neni to teda zrovna nejvíc krycí lak na světě – potřeboval tři vrstvy, ale proč mu je nevěnovat když to jde hezky. Jo a i když většinou nepíšu o době schnutí protože nejsem dost trpělivá na to, abych to sledovala, tak tohohle jsem si všimla i já – schnul *superrychle*!

OPI Suzi & the Lifeguard: PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Zanechat Odpověď

