China Glaze Doll House

China Glaze Doll House

škoda že dávám nadpisy nahoru a ne třeba… doprosřed postu. mohla jsem dát hádanku kterej lak si asi tenhle krémíkovej fanatik jako jedinej vybral z těch nedávnejch padesáti glittrů od china glaze. protože jasně že ten nejpřehnanější. nee ale to náhodou zapadá do rovnice, protože já mám glittry v jisté míře ráda, ale mám s nima pravidlo že když už – tak už. no a tohle teda je rozhodně tak už. tohle totiž nejsou žádný hloupý mini třpytky, tohle jsou puntíčkyyyy! růžovýýýý! no a neni nic lepšího než růžový puntíky, fakt nic.

a ano, vim že puntíčky jsou ve skutečnosti šestiúhelníky.

a ano, byly by to pěkný silvestrovský nehty, ale bohužel se svět kolem mě neřídí nějakym mym pošahanym lakovacim plánem, tak je mám aspoň teď.

a ano, ta fotka je taková psycho, ale v každym jinym úhlu puntíčky sbíraly barvu ze všech okolních věcí a nešlo vidět jak jsou růžový. no a taky se mi líbí jak vypadaj puntíčky v lahvičce. tak.

aplikace, to je kapitola sama pro sebe a taky kapitola která vůbec neni o lakování takže se mi jí ani nechce na nalakovaný blog psát. ale vzhledem k tomu že nemám žádný naťupkaný blog, tak to sem teda frknu. domeček jsem nejdřív zkoušela klasicky lakovat na papírek což vedlo k takovejm nepěknejm shlukům puntíčků, který přeci nikdo nechce. na nehty jsem je teda nedostávala klasickou cestou přejet štětečkem po nehtu z jednoho konce na druhej, ale ťupkala jsem s hrotem (?) štětečku jako s razítkem. a příště to hodlám možná zlepšit o párátko protože ten štěteček se zrovna nepřetrhnul aby spolupracoval.

no a pak taky tohle. několikrát jsem tenhle lak viděla vyfocenej jakože nepodařenej a celkem divokej pokus o to si s nim pokrejt celej nehet (ne že bych to neměla v plánu zkusit) a pak pohoršená recenze o tom jak je to nejhorší lak v historii. vážně lidi. takhle to přeci vůbec nebylo myšlený. aspoň myslim. doufám.

no a tak. kolem a kolem mám domeček pro panenky fakt ráda. je to teda trochu větší voser než jiný laky, ale ten výsledek je výbornej. pořád si jak debil zírám na ruce.

*poznámka pro sebe* tyjo fakt už se musim naučit zacházet s tim dotting tool…

jo a pro úplnost, ten bílej podklad je china glaze white on white.

China Glaze Doll House:

10 responses to “China Glaze Doll House

  1. viennettka

    Hmm, tak jo, musím uznat že to není zdaleka tak hrozný jak jsem čekala. Ale to jen protože se ti ty puntíčky nepřekrývají, je jich tam tak akorát :-) Máš moje požehnání si ho nechat :-D

  2. Martina

    Souhlasím s viennettkou, líbí se mi, jak máš glitříčky pěkně naťupkovaný, že se nepřekrývají, vypadá to roztomile

  3. No, já si ho nekoupím, protože na nějaké ťupkání se mohu vykašlat, ale líbí se mi. Ten efekt je krásný!

  4. jupíí, puntíčky vyhrály nad lží a nenávistí!

  5. Puntíčky zvítězili na celé čáře, až na to, že je s nimi sakra práce v tomhle tě teda obdivuju! Hele a nechceš zkusit hexagonky na jiných podkladech?
    Mám dotaz, nebyl tady ještě jeden příspěvek s OPI, který zmizel?

  6. hexagonky? to teda vůbec nevim o čem mluvíš? jo jestli myslíš PUNTÍČKY tak je určitě plánuju zkusit přes černej. stay tuned.

    chichi to zní jako typická já, ale příspěvek s opi tu nebyl a ani nezmizel, dokonce ani v konceptech žádnej opi nemám že bych ho omylem publikovala. takže buď kouzla a čáry nebo jinej blog: )

  7. Pardón, sem se upsala jasně že to jsou puntíčky, jedině PUNTÍČKY (lahvička deformuje)!
    Safra, tak kde jsem to viděla ten kritický post o Florentine Fuchsia?

  8. jo taak, kritický post o florentine fuchsia tu jeden máme na skladě, ale ten je starej, tak nějak z léta, a pokud je mi známo tak nikam nezmizel.

  9. Blanche

    Wau, puntíčky jsou fakt super, ale na co se teda nejvíc těším, je ten pokus, až se s nima budeš snažit nalakovat celej nehet…vůbec nevim proč, ale strašně mě zajímá, jak to bude vypadat :-D

  10. tie flitriky su na tom najkrajsie!!

    boze,kebyze nie som taka leniva tak by som si mozno aj ja nieco vykuzlila na nechtoch..sice mala som obdobie kedy som si kreslila rozne ornamenty,ale uz sa mi nechce!!(starnem alebo co…)

Zanechat Odpověď

