Maybelline Exu-Blue-Rant

Maybelline Exu-Blue-Rant

(nevim který všechny písmena v tom názvu si Maybelline představuje že se maj psát velký… oh well)

Nevim o čem se mi zdálo, ale vzbudila jsem se s pocitem že musim mít tmavomodrý krémový nehty. Teda vlastně vzbudila jsem se s myšlenkou na OPI Madewell To Order. S tim se mi ale asi nikdy nezadaří a tenhle Maybelline tu už nějakou dobu čeká na vyzkoušení, takže jednoduchá matematika. Jednoduchá matematika bylo taky to, že jsem vždycky chtěla mít ráda ty laky typu Russian Navy, několik jsem jich měla doma, dycky jsem na ně pár měsíců koukala a pak šly pryč. Myslim že jsem měla prostě problém s tim, že byly třpytivý (a obávám se že mám asi ten samej problém i s vampy červenejma…). No a tohle, tohle je jako krémová verze Russian Navy. Na obrázku teda koukám vypadá světlejší než jaká je, většinu času je jako ten proužek na levym kraji ukazováčku – temně modrá, která nejde ani do fialova ani do tyrkysova, neni to ani žádná teenagerovská zářivě modrá (vážně jsem to napsala?!) ani věčně nevypadá jako černá; myslim že bude mít blízko k RBL Dead Calm. Výhra na všech frontách. Jedinej problém byl, abych to řekla tak nějak mírně, že jsem se uplně neskamarádila s tim štětečkem. Což je divný, protože je to ten co mám jindy ráda. Jenže tenhle měl pár náhodnejch chlupů delší než ty ostatní a ty všechno kurvily. Všichni si byli rovní, ale někteří byli eště rovnější.

K tý kvalitě… tahle lahvička mi připadá jako nějakej projekt ze kterýho tu vyrábim lak kterej budu mít ráda. OK štěteček jsem tu už ostříhala. No a ten lak je tak hezky krycí, že tohle jsou dokonce jen dvě vrstvy. Ano, Anna to dokázala! No a to znamená že každýmu jinýmu by bezpečně stačila jedna vrstva, jenže já tu mám trochu roupy tu mojí lahvičku naředit abych mohla dávat ty svoje tři vrstvy. No comment.

Exu-Blue-Rant je z tý Poptimistic kolekce na zimu 2009, takže aha moment, Maybelline taky jede po kolekcích! To je dobrý, to je přehlednější, tak se mi to líbí.

Teď tu tak trochu přemejšlim jestli ta barva neměla bejt malilinko světlejší a malilinko fialovější… Ach jo takhle nebudu nikdy hotová… :-/

Nenene, všechno zůstane tak jak je. Na to se přeci neumírá mít o tón off lak na nehty. A náhodou v létě do nějakejch přírodních sandálků mu to bude myslim moc slušet.

Už sto let tu marně hledám menší písmo. Dneska jsem místo toho našla aspoň obarvování písma! Jestli to nejde poznat…

Maybelline Exu-Blue-Rant:

4 responses to “Maybelline Exu-Blue-Rant

  1. Pěkná modrá. Jsi mě tímto nakopla :D Hned jsem si běžela taky pro modrou :D

  2. : ) díky za útěchu… už se „těším“ :D na další zkoušku… a když tak koukám na tvůj blog, tak si taky musím pořídít nějaký sheer láček :) mám pocit, že ti na tvých kráťulích sluší všechno :) Byla jsi mou inspirací, taky jsem zkrátila :)

  3. Strašně ráda tě čtu. Skvělá zábava :) Díky!

  4. anniething

    (((((((hromadný objetí))))))) :-D

Zanechat Odpověď

