Color Club Sakura Glow

Color Club Sakura Glow

And now, back to our regularly scheduled program.

Akorát se mi nechce psát souvislej text.

  • vypadá jako rozdrcený pohádkový víly (vysoce pohádkové)
  • v lahvičce vypadá jako napěněný růžový mlíko
  • ano, moje nehty jsou stále žluté, děkuju za optání
  • je to jeden z tý první várky těch původně japan exclusives který tak exclusive nakonec nejsou
  • jedinej lak kterej jsem schopná nosit i v jedný i ve dvou i ve třech vrstvách. tohle jsou dvě
  • poslední dobou jeden z mejch největší kamarádů, stačí ho jen tak nafrkat a dál na něj nemyslet, je hned suchej a nedá se s nim přetahovat
  • vypadá to jako kdybych na ruce měla místo prstů pět kouzelnickejch hůlek a z každý šly jiskřičky
  • asi bych si ho vzala na opuštěnej ostrov, je zároveň sheer a zároveň tuze zábavnej
  • asi byl myšlenej na vrstvení, ale takováhle jsem prostě já
  • někde jsem četla že ty třpytky jsou holografický, ale o tom já  nic nevim
  • víte z čeho je ta první věta? Z televize, jasně, chichichi…

Color Club Sakura Glow:

2 responses to “Color Club Sakura Glow

  1. Při čtení tvého blogu se perfektně bavím, ale ty víly a děkování za optání, to mi skvěle rozesmálo večer :-) Kdo by řekl, že o lacích se dá psát tak vtipně i po tolika článcích? :-) Fandím, fandím, fandím!

  2. anniething

    díky díky díky! a opravdu mě těší že to někoho pobaví, to mám radost!

Zanechat Odpověď

